| کد خبر: 171918 |

◄ صرف 80 هزار میلیارد ریال اعتبار در توسعه و نگهداری شبکه بزرگراهی

سالانه به 80 هزار میلیارد ریال جهت توسعه و نگهداری راه‌های بزرگراهی کشور اعتبار نیاز است.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور، در حاشیه بازدید از پروژه در حال احداث باند دوم طالخونچه _شهرضا گفت: سالانه حدود 80‌هزار میلیارد ریال اعتبار برای توسعه شبکه بزرگراهی کشور نیاز است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، عبدالهاشم حسن‌نیا گفت:   سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای برای توسعه شبکه بزرگراهی، توسعه و تجهیز ماشین‌های راهداری و بهبود روکش آسفالت راه‌های کشور، کاستی‌هایی به لحاظ اعتباری دارد و در این زمینه نیازمند مساعدت مسئولان است.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور، گفت: از مجموع 220‌هزار کیلومتر راه کشور، حدود 17‌هزار کیلومتر آزادراه و 40‌هزار کیلومتر آن شریانی است که روزانه حدود هشت میلیون تردد در این راه‌ها انجام می‌شود.

در حاشیه این بازدید، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اصفهان، نیز اظهار کرد: تاکنون سه میلیارد تومان برای اجرای این پروژه اعتبار تخصیص‌یافته است.

مهدی خضری گفت: حجم تردد بالا و احتمال رخ دادن تصادفات رخ‌به‌رخ در این محور، بر اهمیت بهره‌برداری این پروژه افزوده بود و براین اساس باند دوم عملیات زیرسازیتا مرحله بیس توسط راه و شهرسازی و عملیات اجرای آسفالت توسط اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اصفهان در قطعه یک انجام شد. ادامه محور تا اتصال به کمربندی شهرضا تا پاییز سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.