| کد خبر: 170356 |

◄ ثبت بیش از 14‌هزار شکایت رانندگان حمل‌ونقل جاده‌ای در سامانه‌های ارتباطی

با تقویت و فعال‌سازی بیش‌ازپیش سامانه‌های رسیدگی به مطالبات رانندگان، بیش از 14‌هزار شکایت از سوی رانندگان حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای کالا دریافت شده و در فرآیند رسیدگی قرارگرفته است.

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، گفت: از خردادماه امسال و در راستای رسیدگی به مطالبات و مشکلات رانندگان بیش از 14‌هزار شکایت توسط سامانه‌های ویژه‌ای که به این منظور پیش‌بینی و فعال‌شده، دریافت شده است که برای رسیدگی و حصول نتیجه به ادارات‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ارجاع می‌شود.

 به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، عبدالهاشم حسن‌نیا افزود: ثبت این حجم از شکایات در مدت‌زمان کوتاه حاکی از این موضوع است که رانندگان و فعالان این صنف، سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای را به‌عنوان مرجعی برای حل مشکلات خود می‌شناسند و به آن اعتماد دارند.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از مدیران زیرمجموعه خود خواست با تمام توان و با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود در ادارات‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در جهت احقاق حقوق رانندگان تلاشگر حوزه حمل‌ونقل جاده‌ای کالا تلاش کنند و بدین منظور نظارت لازم بر عملکرد واحدهای مختلف داشته باشند و هیچ‌گونه مماشاتی در این خصوص قابل‌پذیرش نخواهد بود.

 معاون وزیر راه و شهرسازی بابیان این‌که به‌منظور رسیدگی به تخلفات شرکت‌های حمل‌ونقل کمیسیون ویژه ماده 12 در محل پایانه‌های بار تشکیل می‌شود و رای صادر می‌کند، خاطرنشان کرد: در این مدت پرونده 502 شرکت حمل‌ونقل متخلف بررسی‌شده که منجر به 81 مورد لغو پروانه فعالیت، 277 مورد جریمه نقدی، 88 مورد تذکر و 56 مورد برائت شده است.

وی افزود: در پی درخواست‌های مطالبات صنفی رانندگان، سامانه‌های اطلاع‌رسانی شامل تلفن گویای 141 (داخلی5)، سامانه پیامکی 3000141، سایت WWW.141.ir و صندوق پستی 3773-14155 برای دریافت شکایات و انتقادات رانندگان فعال‌سازی شده است.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، گفت: با حمایت سایر دستگاه‌ها و سازمان‌های مرتبط، بستر حل مشکلات رانندگان و تامین رفاه این قشر تلاشگر در جامعه فراهم شود.

031596

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.