| کد خبر: 170676 |

◄ امیدواریم هرچه سریع‌تر جاده جدید سنندج به مریوان زیر بار ترافیک برود

در این سفر یک‌روزه به کردستان اکبری مدیرکل دفتر نگهداری راه و ابنیه، سیدالبرز حسینی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کردستان و سایر مسئولان محلی و استانی؛ معاون وزیر و ریاست سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای را همراهی کردند.

تین نیوز

معاون وزیر و رییس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در جریان سفر یک روزه خود به کردستان، از محورهای مواصلاتی کامیاران، موچش، دهگلان، قروه، سنندج و مریوان بازدید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، عبدالهاشم حسن‌نیا در این سفر یک‌روزه پس از بازدید میدانی از سالن‌های تجاری و مسافری و روند اجرایی از ورود و خروج ترانزیت در این مرز، مشکلات و چالش‌های موجود در این استان مورد بررسی و آسیب‌شناسی قرار گرفت.

این گزارش حاکی است معاون وزیر راه و شهرسازی  اهمیت روان‌سازی و سرعت بخشی ترددها از پایانه‌مرزی را مورد تاکید قرار داد و در راستای حفظ و نگهداری راه‌ها و رفع نقاط پرحادثه و پرتصادف در استان راهکارهایی را ارائه کرد.

رییس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، همچنین  در بازدید از جاده سنندج-مریوان در مصاحبه‌ای با رسانه‌ها وضعیت تردد در این مسیر اظهار کرد: با توجه به اهمیت این محور باید خطرات مربوط به تردد در آن به حداقل برسد به دلیل اینکه این محور به‌واسطه وجود پایانه رسمی مرز باشماق از مهم‌ترین شریان‌های اقتصادی کشور است و امیدواریم هرچه سریع‌تر جاده جدید سنندج به مریوان  زیر بار ترافیک رود. 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.