| کد خبر: 170323 |

◄ ۲۷ شرکت حمل‌ونقلی متخلف در استان تهران تعطیل شدند

۲۷ شرکت حمل‌ونقل متخلف در استان تهران تعطیل شدند. محمدحسن کلهری، معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری استان تهران با اعلام این خبر افزود: اضافه کمیسیون‌هایی که شرکت‌های متخلف حمل‌ونقل دریافت می‌کردند تا حد زیادی کنترل‌شده که براین اساس ۲۷ شرکت متخلف تعطیل و ۵۷ شرکت نیز جریمه شدند.

تین نیوز

۲۷ شرکت حمل‌ونقلی متخلف در استان تهران تعطیل شدند.

محمدحسن کلهری، معاون حمل‌ونقل اداره‌کل راهداری استان تهران با اعلام این خبر افزود: اضافه کمیسیون‌هایی که شرکت‌های متخلف حمل‌ونقل دریافت می‌کردند تا حد زیادی کنترل‌شده که بر این اساس ۲۷ شرکت متخلف تعطیل و ۵۷ شرکت نیز جریمه شدند.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، کلهری افزود: مشکلات رانندگان متنوع و زیاد بود و در ۲ ماه اخیر که این مشکلات مطرح شد، نمایندگان رانندگان، روسای انجمن‌های صنفی و کانون با مسئولان رده‌های مختلف سازمان راهداری و حتی وزیر راه و شهرسازی دیدار داشتند و مشکلات خود را مطرح کردند.

او ادامه داد: خیلی از مواردی که در این مدت قابل‌پیگیری بود، پیگیری شده و به نتیجه رسیده است که یکی از این موارد تخلفات شرکت‌های حمل‌ونقل در دریافت کمیسیون اضافه بود و برخورد جدی با آنها در کمیسیون حمل‌ونقل استان تهران و در سطح کشور صورت گرفته که در استان‌های مختلف بستگی به وسعت حوزه حمل‌ونقل آن‌ها داشته است.

 معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران اظهارکرد: افزایش نرخ کرایه حمل یکی از مهم‌ترین مطالبات رانندگان بود که در کل کشور حدود ۲۰ درصد به نرخ کرایه حمل اضافه شد.

کلهر درباره مشکلات گرانی و کمبود لاستیک نیز بیان کرد: یکی دیگر از مطالبات رانندگان موضوع کمبود لاستیک بود که درحال پیگیری است و امروز به پایانه بار استان تهران یک کامیون لاستیک وارد و دپو می‌شود و پس‌ازآن مراحل صدور حواله آغاز و به رانندگان تحویل داده شود.

او افزود: براین اساس لاستیک با نرخ دولتی و مناسب دراختیار رانندگان قرار می‌گیرد که بخش اصلی این موضوع برعهده اتحادیه انجمن‌های واردکنندگان لاستیک است و هماهنگی این موضوع تنها برعهده راهداری است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.