| کد خبر: 170310 |

◄ درخواست اصلی تشکل‌های صنفی جاده‌ای و رانندگان

درخواست اصلی تشکل‌های صنفی جاده‌ای و رانندگان نظارت بر اجرای دقیق قوانین است.

تین نیوز

نظارت بر اجرای دقیق قوانین از سوی وزارت راه ‌و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای درخواست اصلی تشکل‌های صنفی بخش حمل‌ونقل جاده‌ای و رانندگان است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، رضا خادمی‌زاده رئیس کانون انجمن‌های صنفی رانندگان ناوگان مسافربری کشور گفت: یکی از درخواست‌های اصلی رانندگان و صنف بخش حمل‌ونقل مسافر، اجرای دقیق قوانین، نظارت بر اجرای قوانین و جلوگیری از اجرای سلیقه‌ای قوانین در بخش حمل‌ونقل جاده‌ای در حوزه‌های مختلف فعالیتی ازجمله پایانه‌ها، خوابگاه‌ها، نوسازی ناوگان، توزیع لاستیک و لوازم‌یدکی و غیره است.

وی با بیان این‌که به‌منظور رسیدگی به مطالبات رانندگان تاکنون بالغ‌بر 67 جلسه کارگروه در سطح کشور و استان برگزارشده است، افزود: به دلیل عدم هماهنگی میان دستگاه‌های ذی‌ربط و تصمیم‌گیری هنوز مصوبات جلسه‌ها به‌طور کامل اجرانشده که در همین‌جا درخواست می‌‌شود سایر دستگاه‌ها نیز همچون وزارت راه‌وشهرسازی و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای پیگیر اجرای مطالبات و درخواست‌های رانندگان شده و هماهنگ عمل کنند.

خادمی‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود به مشکلات موجود درزمینه فروش بلیت مسافربری پایین‌تر از نرخ تعیین‌شده از سوی برخی شرکت‌های مسافربری و فعالیت واسطه‌ها و دلالان در این بخش اشاره کرد و افزود: به‌منظور رفع مشکلات پیشنهاد می‌‌شود این واسطه‌ها جمع‌آوری شوند و نظارت بیشتری بر عملکرد شرکت‌های حمل‌ونقل مسافربری صورت گیرد.

وی همچنین درخواست کرد: واگذاری امور به تشکل‌های صنفی همچون روال سابق که در سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای وجود داشت ازجمله صدور و تمدید کارت‌هوشمند طبق روال گذشته و با نظارت این سازمان انجام و مشکلات موجود در این بخش حل‌وفصل شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.