| کد خبر: 169095 |

◄ رتبه یک راهداری تهران در حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان

اداره‌کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان تهران در حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان رتبه سطح یک کسب کرد.

تین نیوز

اداره‌کل‌راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران رتبه سطح یک قانون حمایت حقوق مصرف‌کنندگان را در سال ۹۶ کسب کرد.

 به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران، مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران، گفت: این ارزیابی با نظارت معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری به اجرا درآمد که این اداره‌کل با کسب ٩۸ امتیاز موفق به کسب این مهم شده است.

مجیدرضا نصراله‌نژاد، با اشاره به ماده ٦ قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان افزود: عملکرد دستگاه‌های اجرایی استان در پنج محور اطلاع‌رسانی، ارایه خدمات، نظرسنجی، رسیدگی به شکایات مراجعه‌کنندگان یا مشتریان و آموزش، فرهنگ‌سازی و برنامه‌ریزی در راستای تکریم ارباب‌رجوع در سازمان مورد ارزیابی قرار گرفت که این اداره‍‌کل با توجه به اقدامات مهم و تاثیر‌گذار در جهت افزایش سطح کیفی خدمات در سال‌های اخیر موفق به کسب رتبه سطح یک شد.

این مقام مسئول گفت: اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران در ردیف مهم‌ترین و تاثیرگذارترین دستگاه‌های خدمات‌رسان به ذی‌نفعان و جامعه است که همه امکانات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران در جهت ایجاد ایمنی و ارایه خدمات مطلوب و جلب رضایت مردم در حوزه‌ حمل‌ونقل و نوسازی ناوگان با ارایه تسهیلات به شرکت‌ها است که از یکی از اهداف این اداره کل به شمار می‌آید.

نصراله‌نژاد با اشاره به تجهیز ۲۸ راهدارخانه فعال در سطح راه‌های استان و ۴۱ مجتمع خدماتی رفاهی  ادامه داد: تمامی این امکانات جهت رفاه، آسایش، استراحت شهروندان و مسافران عزیز فراهم شده است.

 وی اضافه کرد: همچنین این اداره‌کل با نصب بیش از ۱۶۰ دستگاه پل‌عابر‌ پیاده در جهت ارتقای ایمنی کاربران آسیب‌پذیر (عابرین پیاده) این مهم را  فراهم آورده است.

نصراله‌نژاد خاطرنشان کرد: با برگزاری دوره‌های آموزش و همایش‌های ایمنی برای راکبین موتورسیکلت شاهد کاهش بیش از ۲۶ درصد تلفات حوادث رانندگی در جاده‌های استان نسبت به سال گذشته بوده‌ایم و با رصد و پیگیری سامانه شهراه و پاسخگویی به شکایات مردمی در تمامی حوزه‌های این اداره‌کل (مسافر –کالا –نگهداری راه‌ها –ایمنی و گزارشات شهروندی ...) در جهت خدمت‌رسانی اقدامات مناسبی صورت گرفته است.

وی بابیان این مطلب که مبنای کار در راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران همدلی و هماهنگی برای خدمات‌رسانی مطلوب به مردم است، گفت: با توجه به اقدامات صورت گرفته در این اداره‌کل شاهد ارتقای خدمت‌رسانی به شهروندان بوده و وظیفه سنگین و خطیر بهره‌برداری از راه‌ها در حال انجام است.

نصراله‌نژاد همچنین  بر ارتقای کیفیت خدمات از طریق برندسازی در حوزه جابه‌جایی مسافر اشاره کرد.

وی با تاکید بر اولویت کمیته سلامت اداری و صیانت از حقوق مردم افزود: ایجاد میز خدمت و ارتقای شاخص‌های تکریم ارباب‌رجوع یکی از اولویت‌های امور جاری این اداره کل است؛ و از دیگر اقدامات در جهت رضایت ارباب‌رجوع کاهش میانگین مدت پاسخگویی به شکایات است که در حداقل زمان صورت می‌گیرد.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران  در پایان ضمن قدردانی از تمامی همکاران شاغل در این ادارهکل کسب این افتخار خدمت‌رسانی را حاصل تلاش و تعهد سازمانی آنان دانست.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.