| کد خبر: 167437 |

تمهیدات راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان تهران در ایام ارتحال امام(ره)

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با اشاره به صدور ۳۷ هزار بارنامه طی هفته جاری در پایانه‌های استان، تمهیدات این اداره‌کل را برای ایام ارتحال امام خمینی تشریح کرد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با اشاره به صدور ۳۷ هزار بارنامه طی هفته جاری در پایانه‌های استان، تمهیدات این اداره‌کل را برای ایام ارتحال امام خمینی تشریح کرد.

به گزارش تین‌نیوز، مجیدرضا نصرالله نژاد در خصوص وضعیت بارنامه‌های های صادر شده از پایانه‌های استان تهران در روزهای گذشته اظهار کرد: از روز شنبه تا سه شنبه بیش از ۳۰ هزار بارنامه صادر شده که در سه روز اول هفته با کاهش تعداد آنها مواجه بودیم و اکنون این روند به حالت عادی بازگشته است.

وی با بیان اینکه روز چهارشنبه نیز در حدود هفت هزار بارنامه صادر شده است، تصریح کرد: با توجه به دستور وزیر راه و شهرسازی و هماهنگی خود صنف برای افزایش ۲۰ درصدی حمل و نقل، مشکل عمده رانندگان حل شده که موضوعات بازنشستگی و بیمه نیز باید از طرف وزارت کار و دولت پیگیری و حل شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران افزود: رانندگان درباره مشکلات گرانی لوازم یدکی و خودروهای سنگین نیز تاکید بسیاری داشتند و این گرانی مربوط به عوارض گمرکی است که در صورت تصویب کاهش آن در مجلس، این مشکلات مرتفع می‌شوند.

وی گفت: هم اکنون فعالیت رانندگان به روال سابق بازگشته و مشکل خاصی در این زمینه نداریم.

نصرا... نژاد در خصوص تمهیدات این اداره‌کل برای مراسم ارتحال امام خمینی(ره) بیان کرد: خط کشی، نصب و مرمت نیوجرسی، علائم ایمنی و لگه گیری انجام شده که در برخی نقاط در حال انجام نیز است و در اتوبان های قم و ساوه تمهیدات ویژه ای را برای شست وشوی علائم، پایانه‌ها و عوارضی ها انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، وی اظهار کرد: با توجه به تقارن این ایام و ماه مبارک رمضان، اغلب زائران از استان های همجوار حضور پیدا می‌کنند که رانندگان اتوبوس ها برای خدمات رسانی اعلام آمادگی کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: بالغ بر سه هزار اتوبوس اختصاص پیدا کرده که احتمال می رود به تعداد کمتری نیاز باشد، همچنین پلیس راه محدودیت های ترافیکی را در زمان مقرر اعلام و اعمال می‌کند.

وی افزود: اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده ای استان تهران با مشارکت پلیس راه و هلال احمر نقاطی را برای آمادگی بیشتر در محورها مشخص کرده و در آنها مستقر می‌شوند که چهار گروه در عوارضی های قم و ساوه که با ازدحام جمعیت مواجه هستیم، استقرار پیدا می‌کنند.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.