| کد خبر: 168492 |

◄ آمادگی راهداری برای خدمت به مسافران آذربایجان‌غربی

اکیپ های راهداری استان آذربایجان‌غربی برای خدمات رسانی به مسافران در ایام تابستان آمادگی دارند.

تین نیوز

معاون راهداری اداره‌کل راهداری‌وحمل نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی از آمادگی کامل اکیپ‌های راهداری برای خدمات‌رسانی به مسافران در ایام تابستان خبر داد. 

به گزارش تین‌نیوز وبه نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری‌وحمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی ارسلان شکری گفت: با توجه به آغاز سفرهای تابستانی و مسافرت هم‌وطنان به اقصی نقاط کشور این اداره‌کل در حوزه‌های حمل‌ونقل و راهداری آمادگی کامل داشته و باافتخار تمام نسبت به ارائه خدمات اقدام خواهد کرد. 

وی با اشاره به طرح‌های در حال اجرا در محورهای ارتباطی استان افزود: سال گذشته مجوز لازم برای عقد قراردادهای روکش و لکه‌گیری به میزان افزون بر صد میلیارد تومان اعطا شد که در حال حاضر عملیات مذکور در حال انجام است. 

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آذربایجان غربی، گفت: محورهای ارومیه – تبریز (شهید کلانتری)، میاندوآب – شاهین‌دژ – تکاب - تخت سلیمان، ارومیه – میاندوآب، بوکان – شاهین‌دژ، ارومیه– اشنویه، خوی – ایواوغلی – بازرگان، چالدران – قره ضیاءالدین، اشنویه – پیرانشهر – سردشت، مهاباد – سردشت، بوکان – میاندوآب – سقز و بیش از 300 کیلومتر از راه‌های روستایی در سطح استان از مهم‌ترین محورهای در حال اجرای عملیات روکش و لکه‌گیری را شامل می‌شوند.

وی افزود: همچنین از محل اعتبارات استانی و توسعه اقتصادی تعریض و روکش و ساماندهی محورهای تخت سلیمان – تکاب، چالدران – قره کلیسا، حذف 50درصد از نقاط پرحادثه استان، روکش محورهای ارومیه – انهر – سه‌راهی چهارده شهید – راژان – زیوه و همچنین محور گردشگری مارمیشو در حال اجرا است.

شکری ایمن‌سازی و ارتقا ایمنی محورها، حذف نقاط حادثه‌خیز به‌ویژه از مسیرهای ترانزیتی و شریانی منتهی به مناطق گردشگری و پایانه‌های مرزی را از مهم‌ترین اولویت‌های این اداره کل برشمرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.