| کد خبر: 160514 |

◄ 40 درصد دستگاه‌های برف‌روب غیرفعال‌اند

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: امکانات سازمان راهداری برای مقابله با بحران برف کم بود.

تین نیوز

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: امکانات  سازمان راهداری برای مقابله با بحران برف کم بود.

به گزارش تین‌نیوز، داوود کشاورزیان گفت: امکاناتی که داشتیم با توجه به بارش کافی نبود و هنگام کولاک ایمنی کار این است که باید راه را ببندیم.

 کشاورزیان گفت: این سازمان، ۲۰۰ دستگاه برف‌روب نیاز دارد که در حال حاضر ۹۶ دستگاه دارد و حدود ۶۰ درصد این دستگاه ها فعال‌اند.

به گزارش خبرگزاری صدا‌و‌سیما، معاون وزیر راه و شهرسازی افزود: سازمان هواشناسی برای بارش های اخیر اطلاعیه داده بود و همکاران هم آمادگی لازم را داشتند اما بارش به گونه ای بود که اجازه فعالیت نمی‌داد.

کشاورزیان گفت: بارش در جاده‌های جنوبی تهران در مقایسه با بارش های کوهستانی بیشتر بود و امکانات راهداری نیز بیشتر درمناطق کوهستانی مستقر بودند.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای گفت: وی افزود: در شرایط کولاک تجهیزات کارایی لازم را ندارند و علاوه بر آن نیز ، مردم امکانات و تجهیزات زمستانی همراه نداشتند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • ایرانی مسلمان 1 0

    اگردولت برای دوسال اعتبار ارزی خرید ماشین الات برف روبی مجهز به تجهیزات روز دنیا را تامین و با تعرفه پایین سود و حقوق گمرکی اجازه ورود را همکاری نماید و وزارت راه و شهرسازی هم برنامه کاری ارائه دهد عملا راهداری زمستانی در شرایط بحرانی براحتی اجرائی و صرفه جوئی خوبی در هزینه ها با توجه به شرایط کار فصلی این دستگاهها انجام خواهد شد و این حجم نیروی انسانی درگیر امور راهداری که در طول سال فقط دوماه کاردارند کاهش و ماشین الات فعلی همانند گریدرهای درگیر به امور راهداری هدایت به جای برف روبی میشوند فقط برنامه و خواستن و تامین اعتبار ارزی از اهم موارد است و گرنه هرساله درگیر این امور خواهیم شد کلا امور راهداری می بایست به بخش خصوصی با ایجاد شرکتهای راهداری با استفاده از نیروهای فعلی شرکتی و دادن فرصت به انان برای اشتغال در اینگونه شرکتها فراهم گردد شجاعت تصمیم گیری این دولت در بعضی از مسائل ازجمله اینگونه امور بسیار پایین است