| کد خبر: 270088 |

اجرای طرح کنترل ناوگان حمل و نقل عمومی در کردستان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان از اجرای طرح کنترل ناوگان حمل ونقل عمومی استان با هدف افزایش ایمنی سفر در ایام تعطیلات نوروز خبر داد.

تین نیوز

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای کردستان از اجرای طرح کنترل ناوگان حمل ونقل عمومی استان با هدف افزایش ایمنی سفر در ایام تعطیلات نوروز خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، فرزاد حسنی مدیرکل راهداری کردستان اظهار کرد: طرح کنترل ناوگان حمل ونقل عمومی استان به منظور امنیت سفر و ارتقای ایمنی عبور و مرور آغاز شده و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه خواهد داشت.

حسنی اضافه کرد: در اجرای این طرح ناوگان حمل و نقل از مبدأ و در طول مسیر رصد و تعداد مسافرین با تعداد درج شده در صورت وضعیت مسافری تطابق داده می شود.

وی با تأکید بر اینکه مسافران به منظور ارتقای سطح خدمات در حوزه حمل و نقل مسافر برون شهری، همکاری لازم را داشته باشند، یادآور شد: هم وطنان در صورت بروز و مشاهده هر گونه تخلف مراتب را به سامانه پیغام گیر و پاسخگویی شبانه روزی ۱۴۱ اعلام کنند تا در حداقل زمان ممکن مورد رسیدگی قرار گیرد.

حسنی در ادامه به آمار جابه جایی مسافران در طرح نوروزی اشاره کرد و گفت: از ۲۴ اسفند سال گذشته تا پایان روز ۵ فروردین ماه جاری، ۵۲ هزار مسافر در قالب ۱۱ هزار سفر از مبادی استان کردستان با استفاده از انواع ناوگان حمل ونقل عمومی انجام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای کردستان اذعان کرد: در این مدت ۲۴ درصد مسافران با استفاده از اتوبوس، ۳۰ درصد با مینی بوس و ۴۶ درصد با استفاده از سواری بین شهری جابه جا شده اند.

وی افزود: مقصد ۷۰ درصد سفرها درون استان و ۳۰ درصد برون استانی بوده است.

حسنی خاطر نشان کرد: همچنین در مدت یاد شده ۲۷ هزار مسافر از طریق مرزهای رسمی استان تردد داشته اند که ۶۵ درصد آنها ایرانی و ۳۵ درصد خارجی هستند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.