| کد خبر: 266096 |

نمایشگاه مجازی رویداد فناورانه " راه هوشمند" در حوزه راهداری و حمل ونقل جاده ای راه اندازی شد

همزمان با روز پایانی نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته و در مرحله پایانی رویداد راه هوشمند، نمایشگاه مجازی رویداد با طرح های ارائه شده، راه اندازی شد.

تین نیوز

همزمان با روز پایانی نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته و در مرحله پایانی رویداد راه هوشمند، نمایشگاه مجازی رویداد با طرح های ارائه شده، راه اندازی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای داریوش امانی معاون وزیر و رئیس این سازمان گفت: سال گذشته بزرگترین رویداد فناورانه حمل و نقل اتفاق افتاد، امسال رویداد راه هوشمند برگزار شد و امید است راهداری هوشمند نیز برای سال آینده برنامه ریزی شود و این سه موضوع در دستور کار سازمان قرار گیرد.

امانی افزود: نتایج این رویدادها توسط فناوران و شرکت های دانش بنیانی که منتخب شدند برای کشور، ایمنی بیشتر و جلوگیری از تصادفات و آلام مردم به نتیجه و مرحله اجرا برسد.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری کاهش آسیب های جاده ای فی مابین معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، وزارت راه و شهرسازی، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و پلیس راه کشور، بیان کرد: هدف از این تفاهم نامه هماهنگی، مدیریت ترافیک و مدیریت تصادفات است و سعی می شود که بهره وری سازمان و همه دستگاه های که در این امر دخیل هستند را بالا برده و شاهد کاهش تلفات و تصادفات باشیم.
بر اساس این گزارش، از پنج شرکت دانش بنیان برتر که طرح های خود را در نخستین رویداد فناورانه راه هوشمند ارائه داده بودند، تقدیر و تجلیل شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.