| کد خبر: 265673 |

برگزاری رویداد نهایی راه هوشمند همزمان با هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری

رویداد نهایی راه هوشمند همزمان با هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری و برپایی نمایشگاه بین المللی حمل ونقل، لجستیک و صنایع وابسته از ۲۷ تا ۲۹ آذرماه در شبستان مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.

تین نیوز
 

رویداد نهایی راه هوشمند همزمان با هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری و برپایی نمایشگاه بین المللی حمل ونقل، لجستیک و صنایع وابسته از ۲۷ تا ۲۹ آذرماه در شبستان مصلای امام خمینی (ره) برگزار می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای رئیس مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری سازمان گفت: در این رویداد که با حضور جمعی از مسئولان و دست اندرکاران دولتی، سرمایه گذاران، بهره برداران و علاقمندان مرتبط با این رویداد برگزار خواهد شد، فناوران برگزیده در رویداد دمودی به ارائه طرح های خود با هدف جذب سرمایه گذار، تجاری سازی و عقد قرارداد خواهند پرداخت.

حمزه ذاکری اظهار داشت: رویداد فناورانه راه هوشمند با حمایت سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و همکاری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، دانشگاه صنعتی امیرکبیر و جمعی از سازمان ها و نهادهای مرتبط از شهریورماه ۱۴۰۲ آغاز به کار کرد.

وی افزود: این رویداد فرصتی برای فناوران و ایده پردازان بود تا ایده ها، اختراعات، فناوری ها و محصولات خود را ارائه کرده و با سرمایه گذاران و سازمان ها و نهادهای مرتبط با حوزه توسعه ی فناوری راهداری و حمل و نقل هوشمند، جهت پیاده سازی ایده ها و طرحهای نوآورانی و کاربردی خود ارتباط برقرار کنند.

ذاکری خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این رویداد، پیوند بین صاحبان ایده و فناوری، دانشگاه، صاحبان سرمایه و صنعت از یک طرف و از طرف دیگر ایجاد زیرساخت جهت تجاری سازی طرح های کاربردی در این حوزه و به کارگیری آن ها درجهت ارتقا و خدمات رسانی هر چه بهتر به کاربران راه ها بوده است.

به گفته رئیس مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری سازمان راهداری وحمل ونقل جاده ای در این راستا بیش از ۱۰۰ طرح فناورانه در ۱۰ محور به دبیرخانه این رویداد ارسال شد که در مرحله غربالگری اولیه، ۶۰ ایده و طرح به کارگاه های توانمندسازی رویداد راه یافتند و پس از اتمام کارگاه ها، بیش از ۴۰ فناور در دو گروه منتخب و فرصت مجدد در رویداد دمودی (15 آذر) به رقابت با هم پرداختند.

وی افزود: در رویداد نهایی راه هوشمند، ۱۸ تیم منتخب به رقابت و ارائه طرح در برابر هیئت داوران می پردازند.
گفتنی است سرمایه گذاران، بهره برداران، صاحبان کسب و کارهای استارتاپی، نوپا و دانش بنیان، دانشجویان و علاقمندان حوزه راه هوشمند می توانند جهت حضور در رویداد نهایی از طریق وبسایت رویداد به نشانی irsmartroad.ir ثبت نام کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.