| کد خبر: 264796 |

پیشنهاد تأسیس شرکت تعاونی تأمین نیاز صنعت حمل و نقل مطرح شد

معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در رابطه با پیشنهاد تأسیس شرکت تعاونی تأمین نیاز صنعت حمل و نقل گفت: هیات انتخاب شده باید ظرف مدت یک ماه نسبت به ثبت شرکت و معرفی هیات مدیره اقدام کند.

تین نیوز

معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای در رابطه با پیشنهاد تأسیس شرکت تعاونی تأمین نیاز صنعت حمل و نقل گفت: هیات انتخاب شده باید ظرف مدت یک ماه نسبت به ثبت شرکت و معرفی هیات مدیره اقدام کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای حمیدرضا شهرکی ثانوی در پنجاه و هشتمین نشست کمیته راهبری حمل و نقل جاده ای کشور که در استان یزد برگزار شد، گفت: در جلسه کمیته راهبری حمل و نقل کالای کشور که مرجع بررسی کارشناسی مشکلات فی مابین بخش خصوصی و سازمان است، باید راهکارهای عملی مبتنی بر دانش روز دنیا ارائه شود که به نفع این صنعت بوده و موجب افزایش بهره وری و کارایی آن شود.

وی افزود: انتظار این است که با همراهی و تعامل کلیه بخش ها در صنعت حمل و نقل، فضای کسب و کار به نحوی مدیریت شود که قیمت تمام شده کالا کاهش یابد و مولفه های ارتقاء بهره وری بر اساس شاخص های لجستیک بهبود یابد و جایگاه کشورمان ارتقا یابد.

شهرکی با بیان این که کلیه کنشگران صنعت حمل و نقل مستقل نبوده، بلکه زنجیره ای به هم متصل هستند، اذعان داشت: ما باید تلاش کنیم تا تمام حلقه های این زنجیره تقویت شده و با هماهنگی و هم افزایی در اقدامات، اهداف صنعت حمل و نقل کشور محقق شود، ضمن این که باید بدانیم ضعف یک حلقه موجب ضعف کل مجموعه و گسستگی زنجیره لجستیک می شود.

وی با تأکید بر ضرورت آسیب شناسی، بررسی دقیق و تصمیم گیری به موقع اضافه کرد: کمیته راهبری مرجعی برای تصمیم سازی در راستای پیشبرد اهداف صنعت حمل و نقل است و تمامی مواردی که مطرح می شود باید به نفع پیشرفت و توسعه این سیستم باشد لذا باید راهکارهایی در این نشست ارائه شود که مشکلات موجود را مرتفع، و افزایش کارایی و بهره وری را به همراه داشته باشد.

این مقام مسئول با بیان این که مدیران حوزه حمل و نقل باید به اطلاعات روز دنیا تجهیز شوند، گفت: در حوزه حمل و نقل عوامل زیادی وجود دارد و شناسایی مناسب و برقراری ارتباط موثر با مجموعه این عوامل در تصمیمات اتخاذی الزامی است.

معاون حمل ونقل سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای خاطرنشان کرد: با وجود گرایش به سمت کنترل سیستمی و غیر حضوری باید با دقت به موضوعات پیشگیرانه توجه شود و مراقبت لازم برای حمایت از فضاهای کسب و کار صورت پذیرد.

شهرکی در رابطه با پیشنهاد تأسیس شرکت تعاونی تأمین نیاز صنعت حمل و نقل به مجموعه صنوف حمل و نقل، اذعان کرد: حوزه شمول این شرکت بسیار گسترده است و ۷۳ خدمت از خرید خودرو گرفته تا مسکن، بهداشت و سلامت رانندگان، تعمیر خودرو، لوازم یدکی، تحصیل دانش آموزان خانواده های حوزه حمل و نقل و ... را پوشش می دهد.

وی با بیان این که سهامداران شرکت تعاونی نامبرده کلیه اعضای خانواده صنعت حمل و نقل به ویژه رانندگان عزیز هستند، به معرفی اعضای هیات موسس این شرکت تعاونی پرداخت و یادآور شد هیات انتخاب شده باید ظرف مدت یک ماه نسبت به ثبت شرکت و معرفی هیات مدیره اقدام کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.