| کد خبر: 264774 |

احداث بیش از ۱۶۰ کیلومتر راه روستایی در استان مرکزی

اتفاقات خوبی در استان در بحث ایمن سازی، روکش آسفالت، لکه گیری، هوشمندسازی جاده ها و نصب دوربین های نظارتی و تصویری انجام شده است.

تین نیوز

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور گفت: در سه سال اخیر بیش از ۱۶۰ کیلومتر راه روستایی در استان مرکزی احداث شده است.

به گزارش تین نیوز، داریوش امانی، ۴ آذر ماه در حاشیه سفر به استان مرکزی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اقداماتی که نمایندگان و مسئولان استان مرکزی داشتند، اعتبارات استان ظرف سه سال گذشته بیش از ۳۰۰ درصد از سرجمع ملی افزایش داشته است.

وی با بیان اینکه استان مرکزی در حوزه راه های اصلی، شریانی و کریدورهای شمال به جنوب و غرب به شرق، نقش ویژه ای دارد گفت: اتفاقات خوبی در استان در بحث ایمن سازی، روکش آسفالت، لکه گیری، هوشمندسازی جاده ها و نصب دوربین های نظارتی و تصویری انجام شده است.

رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور با بیان اینکه ظرف سه سال اخیر بیش از ۱۶۰ کیلومتر راه روستایی در استان مرکزی ساخته شده است، تصریح کرد: استان مرکزی از این حیث رتبه سوم را در کشور دارد.

وی درخصوص هدف از توجه دولت سیزدهم به ارتقای راه های روستایی گفت: بر اساس اسناد بالادستی و مقررات، تکلیف دولت این است که تا پایان برنامه ششم، روستاهای بالای ۲۰ خانوار حداقل یک راه آسفالته مناسب داشته باشند که از زمان شروع فعالیت دولت سیزدهم توجه ویژه ای به این موضوع شده و اعتبارات مناسبی برای این امر تخصیص یافته است.

محمودی احمدی بیغش، نماینده مردم شازند در مجلس شورای اسلامی نیز اظهار کرد: در سه سال اخیر در شازند کار قابل قبولی توسط راهداری انجام شده ولی همچنان جای کار زیاد است. پل و اتوبان شازند به آستانه با کار جهادی راهداری در این مدت اجرایی شد که باعث رفع خطر در این جاده شد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.