| کد خبر: 263982 |

◄ الزام شرکت ها به عرضه بلیت اتوبوس در سایت های اینترنتی و اپ ها

شرکت ها و موسسات حمل و نقل بین شهری مسافر ملزم شده اند تا نسبت به فراهم آوردن امکان خرید بلیت اتوبوس به صورت غیر حضوری و اینترنتی اقدام کنند.

تین نیوز

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در پاسخ به نامه معاون حقوقی و امور مجلس و استان های وزارت راه و شهرسازی،  در مورد کاهش عرضه بلیت اینترنتی اتوبوس عنوان کرد که شرکت ها و موسسات حمل و نقل بین شهری مسافر ملزم شده اند تا نسبت به فراهم آوردن امکان خرید بلیت اتوبوس به صورت غیر حضوری و اینترنتی اقدام کنند.

به گزارش تین نیوز، معاون حقوقی و امور مجلس و استان های وزیر راه و شهرسازی برای رسیدگی به  موضوع کمبود بلیت های مسافری، در تاریخ دوم آبان ماه 1402 نامه ای به سه معاون وزیر شامل محمد محمدی بخش رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، سید میعاد صالحی مدیرعامل شرکت راه آهن و داریوش امانی رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ارسال کرد و از آنان خواست  موضوع عدم امکان خرید بلیت هواپیما، قطار و اتوبوس به صورت اینترنتی و غیر حضوری را به که به گفته وی ، به دلیل درج اطلاعات خلاف واقع مبنی بر نبود بلیط در سایت های فروش بلیت اتفاق افتاده است، مورد بررسی قرار داده و اقدامات لازم را نیز در این زمینه انجام دهند.

 داریوش امانی رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در پاسخ به این نامه، در مورد کاهش عرضه بلیت اینترنتی اتوبوس عنوان کرد: به ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده ای سراسر کشور تاکید شده است تا شرکت ها و موسسات حمل و نقل بین شهری مسافر را ملزم نمایند نسبت به فراهم آوردن امکان خرید بلیت اتوبوس به صورت غیر حضوری و اینترنتی و همچنین رعایت بازه زمانی 15 روزه ارایه سرویس برای پیش فروش بلیت در سایت ها و اپ های اینترنتی فروش بلیت اقدام نمایند.

در ادامه نامه امانی تاکید شده است: همچنین ادارات کل می باید بر اجرای این امر نظارت موثر داشته و با متخلفان برخورد جدی نمایند.

تصویر نامه داریوش امانی معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و همچنین  مجتبی یزدانی معاون حقوقی و امور مجلس و استان های وزیر راه و شهرسازی در ادامه آمده است.

 

نامه فروش بلیت

نامه فروش بلیت اتوبوس

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.