| کد خبر: 262899 |

افزایش همکاری های پژوهشی بین سازمان راهداری و دانشگاه امیرکبیر

انجام مطالعات پیشرفته و پژوهش های کاربردی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای بین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و دانشگاه صنعتی امیر کبیر توسعه می یابد.

تین نیوز

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با حضور در دانشگاه صنعتی امیرکبیر از توانمندی ها، امکانات، اجزاء و مولفه های مختلف مجموعه ابر کامپیوتر این دانشگاه بازدید کرد.

به گزارش تین نیوز از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، به دنبال تفاهم نامه فی مابین سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و دانشگاه صنعتی امیرکبیر، نشست مشترک داریوش امانی معاون وزیر و رئیس این سازمان و اعضای هیئت عامل سازمان با ریاست دانشگاه امیرکبیر و رئیس مرکز تحقیقات فوق پیشرفته، معاون پژوهشی دانشگاه و اعضای هیئت علمی دانشگاه در خصوص استفاده از توانمندی ها و ظرفیت های مشترک، توسعه انجام مطالعات پیشرفته و پژوهش های کاربردی در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای برگزار شد.

در این نشست، با توجه به پردازش فوق سریع دانشگاه صنعتی امیرکبیر و امکاناتی که در مرکز ابر کامپیوتر ملی سیمرغ وجود دارد، پردازنده های گرافیکی تقویت شده، سیستم های پردازش فوق سریع، پلت فرم های تخصصی و پیشرفته هوش مصنوعی ، ذخیره سازی و فضاها و نحوه ارتباط، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین فرصت های مطالعاتی، تحقیقاتی و پژوهشی پیش رو بین دو مجموعه سازمان راهداری و حمل نقل جاده ای و دانشگاه صنعتی امیرکبیر مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

در این نشست پیگیری موضوعات در قالب یک کارگروه، مشترک به منظور استفاده از ظرفیت های دو طرف مورد تفاهم قرار گرفت.

گفتنی است معاون وزیر و رئیس سازمان و اعضاء هیئت عامل سازمان با حضور در مرکز ابر کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر (سیمرغ) از توانمندی ها، امکانات اجزا و مؤلفه های مختلف مجموعه معماری و ساختار ابر کامپیوتر بازدید کردند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.