| کد خبر: 261659 |

تمهیدات بازگشت مسافران از مشهد با استقرار ۱۷۵۰ دستگاه ناوگان

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اعلام جابه جایی ۱۹۰ هزار مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل جاده ای از مشهد به سایر شهرها از استقرار یکهزار و ۷۵۰ دستگاه ناوگان برای بازگشت مسافران از مشهد خبر داد.

تین نیوز

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با اعلام جابه جایی ۱۹۰ هزار مسافر از طریق ناوگان حمل و نقل جاده ای از مشهد به سایر شهرها از استقرار یکهزار و ۷۵۰ دستگاه ناوگان برای بازگشت مسافران از مشهد خبر داد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اعلام کرد: از ابتدای طرح جابه جایی زائران حرم رضوی تا روز گذشته نزدیک به ۱۹۰ هزار نفر توسط ۱۲ هزار سرویس جاده ای از مشهدالرضا به مقاصد خود جابه جا شدند.

رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای ادامه داد: از ساعت صفر بامداد روز شنبه ۲۵ شهریور تا بعد از ظهر، یکهزار و ۸۵۰ دستگاه سرویس به جابه جایی مسافران اقدام کرد که ۵۰ درصد آنها اتوبوس و مابقی نیز ون، میدل باس، مینی بوس و ناوگان سواری عمومی بوده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی توضیح داد: پیش بینی می شود تا ظهر روز یکشنبه اوج خروج زائران از مشهد انجام شود. بنابراین در حدود یکهزار و ۷۵۰ دستگاه ناوگان در مشهد مستقر شده است تا بازگشت زائران با سهولت انجام شود.

امانی تصریح کرد: مردم قبل از حضور در پایانه از طریق سامانه های پیش فروش بلیت، اقدامات لازم جهت خرید بلیت را انجام دهند.

وی افزود: تا کنون بلیت ۲هزار سرویس حمل و نقل جاده ای به فروش رسیده و زائرانی که به پایانه مراجعه می کنند عموما از قبل بلیت خود را زرو کرده اند و تعدادی نیز زائرانی هستند که بلیت ندارند.

امانی از زائرانی که با خودرو شخصی به مشهد سفر کرده اند خواست تا بدون هیچ عجله و شتابی به مقصد بازگردند و پیش از حرکت اطلاعات ترافیکی را از طریق سایت جامع ۱۴۱ سازمان راهداری دریافت کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.