| کد خبر: 258796 |

محور هراز دوشنبه و سه شنبه مسدود است

محور هراز به منظور اجرای عملیات بارگذاری پل بزرگ گروازمال از کیلومتر ۴۵ تا ۴۷ بین ساعت۷ صبح لغایت ۱۷ عصر در روزهای دوشنبه و سه شنبه مورخ ۲۶ و۲۷ تیر ماه سال جاری به صورت مقطعی مسدود می‌ شود.

تین نیوز

رئیس اداره مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اظهار کرد: محور هراز به منظور اجرای عملیات بارگذاری پل بزرگ گروازمال از کیلومتر ۴۵ تا ۴۷ بین ساعت۷ صبح لغایت ۱۷ عصر در روزهای دوشنبه و سه شنبه مورخ ۲۶ و۲۷ تیر ماه سال جاری به صورت مقطعی مسدود می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی از مازندران، محسن هاشمی رئیس اداره مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مازندران اظهار کرد: محور هراز به صورت مقطعی (از مسیر جنوب به شمال) مسدود بوده و تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می شود.

وی افزود: این انسداد به دلیل اجرای عملیات بارگذاری پل بزرگ گروازمال از کیلومتر ۴۵ تا ۴۷  بین ساعت۷ صبح لغایت ۱۷ عصر در روزهای دوشنبه و سه شنبه مورخ  ۲۶ و۲۷ تیر ماه سال جاری و به صورت مقطعی خواهد بود.

گفتنی است کاربران جاده ای و مسافران جهت کسب اطلاع از آخرین شرایط ترافیکی و جوی محورها و همچنین اطلاع از انسدادها و یا محدویت های احتمالی موجود در سطح جاده های استان می توانند در هر ساعت شبانه روز با شماره تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

همچنین سایت WWW.۱۴۱.IRو اپلیکیشن تلفن همراه ۱۴۱ نیز تمامی اطلاعات لازم را در اختیار کاربران قرار می دهد.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.