| کد خبر: 74389 |

پاسخگویی بندر امام خمینی به افزایش حجم و سرعت بارگیری محموله ی سیمان فله

تین نیوز | با بارگیری هفت هزار و ٧٩١ تن محموله ی سیمان فله طی یک روز کاری، نرخ بارگــــیـــری بی سابقه ای در زمینه ی بارگیری این نوع کالا در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) به ثبت رسید.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی، معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره  به این رکورد بارگیری اظهار داشت: طی مدت نه ماهه ساله جاری بیش از ١٢٥ هزار تــــن سیمان فله ی خاکستری توسط ٥ فروند کشتی، هر یک به میزان ٢٥ هزار تن با انجام تمهیدات لازم به مقصد کشورهای حوزه خلیج فارس بارگیری گردید.

مهندس گرایلو رشد بارگیری محموله های سیمان فله ی خاکستری را بالغ بر سه هزار درصد نسبت به سال گذشته عنوان نموده و در تشریح عوامل رشد چشمگیر بارگیری این نوع محموله اظهار داشت: دلایلی از جمله موفقیت صاحب کالا در جذب مشتریان جدید به لحاظ برخورداری از مزیت تولید محصول با کیفیت مطلوب در مقایسه با رقبای خارجی، بهره گیری از تجهیزات حمل مکانیزه کالا از مبدأ تا  اسکله و  مدیریت اثربخش فرآیند بارگیری کالا به کشتی؛ باعث افزایش قابل توجه حجم و سرعت بارگیری گردید.

وی همچنین انتخاب بندر بارگیری را یکی از عوامل مهم  در تسریع روند و افزایش حجم بارگیری عنوان کرده و تصریح کرد: بندر امام خمینی(ره) از کوتاه ترین فاصله ی زمینی  با کارخانه ی تولید محصولات برخوردار است  و به واسطه ی انجام بارگیری کالا در  این مجتمع بزرگ  بندری،  امکان تأمین بونکر و حمل یکسره  کالا از کارخانه تا بندر  فراهم گردیده است.

معاون دریایی و بندری اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان در ادامه، برخورداری  منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)  از اسکله های مناسب، پسکرانه های وسیع  و عدم نیاز به  انبارش قبلی کالا را از جمله مزایایی برشمرد که زمینه ی مساعدی برای مجموعه اقدامات جهت تسهیل و تسریع  حمل یکسره ی کالا را تا پای اسکله فراهم نموده است.

یادآوری می شود ارتقای توان زیر ساختی و روساختی مجتمع بندری امام خمینی(ره) به منظور افزایش ترافیک کالا و جلب رضایت مشتریان از اهم اهداف اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان است.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.