| کد خبر: 44283 |

انتشار نسخه اندروید مجموعه " قوانین و دستورالعمل‌های مدیریت و مهندسی سواحل کشور "

برای اولین بار در کشور، نسخه اندروید مجموعه " قوانین و دستورالعمل‌های مدیریت و مهندسی سواحل کشور" در سایت بازار منتشر شد. مدیرکل مهندسی سواحل و بنادر از انتشار نسخه اندروید مجموعه" قوانین و دستورالعمل‌های مدیریت و مهندسی سواحل کشور" شامل دستورالعمل طراحی سازه‌ای ساحلی، مجموعه قوانین دریایی و واژه نامه مهندسی سواحل، با همکاری دفتر فاوا خبر داد.

برای اولین بار در کشور، نسخه اندروید مجموعه " قوانین و دستورالعمل‌های مدیریت و مهندسی سواحل کشور" در سایت بازار منتشر شد.
مدیرکل مهندسی سواحل و بنادر از انتشار نسخه اندروید مجموعه" قوانین و دستورالعمل‌های مدیریت و مهندسی سواحل کشور" شامل دستورالعمل طراحی سازه‌ای ساحلی، مجموعه قوانین دریایی و واژه نامه مهندسی سواحل، با همکاری دفتر فاوا خبر داد.

محمدرضا الهیار، ضمن بیان این خبر و تاکید بر اهمیت توسعه و انتشار این نرم افزار در راستای ایجاد هماهنگی و یکنواختی در معیارهای طراحی، ساخت، نظارت و اجرای سازه‌های ساحلی و پروژه‌های موضوع آن دستورالعمل و همچنین رعایت اصول، روش‌ها و فناوری‌های متناسب با تجهیزات کاربردی و سازگار با شرایط و مقتضیات کشور، از کلیه مهندسین و محققین جامعه دریایی کشور دعوت نمود تا با بهره‌گیری از این نرم افزار در طراحی و احداث سازه‌ها و تاسیسات دریایی مطمئن‌تر و اقتصادی‌تر اهتمام نمایند.

مجموعه حاضر شامل موارد ذیل است:
1. کامل‌ترین مجموعه قوانین، آیین نامه هاو تصویب نامه های مرتبط با مناطق ساحلی، برگرفته از نتایج مطالعات طرح مدیریت یکپارچه مناطق ساحلی کشور (ICZM)

2. دستور العمل‌های طراحی سازه‌های ساحلی که توسط امور نظام فنی معاونت برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور ابلاغ و از تاریخ 01/07/92 کلیه دستگاه‌های اجرایی، مهندسان مشاور و پیمانکاران موظف به اجرای آن می‌باشند.

شایان ذکر است سایر کتب و مطالعات مرتبط در دست بررسی و افزودن به مجموعه حاضر در آینده می‌باشد.

علاقه‌مندان جهت دریافت نرم افزار می‌توانند به سایت بازار به نشانی http://cafebazaar.ir مراجعه کرده و با جستجوی عبارت" بنادر" یا عبارت "سواحل" نسخه اندروید نرم افزار را دانلود و نصب کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.