| کد خبر: 235844 |

◄ میزان تخلیه و‌ بارگیری کالا در بنادرغرب هرمزگان چقدر است؟

میزان افزایش صادرات نفتی تا نیمه مهرماه سال جاری از بنادر این استان را ۷۳۲ درصد با حجم ۲ میلیون و ۳۶۳ هزار تن اعلام کرد.

تین نیوز

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان، میزان افزایش صادرات نفتی تا نیمه مهرماه سال جاری از بنادر این استان را ۷۳۲ درصد با حجم ۲ میلیون و ۳۶۳ هزار تن اعلام کرد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، قاسم عسکری‌نسب مدیربنادر و دریانوردی غرب هرمزگان در تشریح عملکرد بنادر غرب هرمزگانگفت: از ابتدای امسال تا کنون، ۳ میلیون و ۲۲۸ هزار تن کالای نفتی و غیرنفتی صادر شده که شاخص‌ها رشد ۳۰۴ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

وی با اشاره به رشد ۶۸ درصدی صادرات غیرنفتی با حجم بیش از ۸۶۵ هزار تن در طی این مدت، افزود: از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۵ میلیون و ۱۷۰هزار تن کالای نفتی و غیرنفتی در این بنادر تخلیه و بارگیری شده است که در هم‌سنجی با مدت مشابه سال قبل شاهد رشد ۱۳۰ درصدی در امر تخلیه و بارگیری هستیم.  

مدیر بنادر و دریانوردی غرب هرمزگان تصریح کرد: طی این مدت نیز بیش از ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تن کالای نفتی تخلیه و بارگیری شد که در این بخش مجموع شاخص‌ها رشد ۲۰۰ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

عسکری‌نسب ادامه داد: از مجموع عملیات تخلیه و بارگیری انواع کالا، بیش از یک میلیون و ۶۶۳ هزار تن نیز مربوط به کالاهای غیرنفتی است و در این بخش نیز ۵۴ درصد افزایش محقق شده است.  

وی توضیح داد: طی این مدت نیز بیش از ۶۱۴ هزارتن انواع محصولات غیرنفتی در بنادر غرب استان کاپوتاژ شده که افزایش ۳۱ درصدی در این حوزه را نشان می‌دهد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.