| کد خبر: 235291 |

◄ تخلیه ۴۵۲هزار تن روغن خوراکی در بندرشهید رجایی

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۴۵۲ هزارتن روغن نباتی به وسیله ۱۵ فروند کشتی از طریق بندرشهید رجایی وارد کشور شده است.

تین نیوز

علی‌رضا محمدی کرجی‌ران در تشریح میزان واردات، تخلیه و ارسال روغن خوراکی از بندرشهید رجایی به استان‌های کشور اظهار داشت: در راستای تأمین زنجیره کالاهای اساسی مورد نیاز هموطنان از ابتدای سال جاری تا کنون ۴۵۲ هزار تن روغن خوراکی به وسیله ۱۵ فروند کشتی از طریق بندر شهید رجایی وارده کشور شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، وی ادامه داد: در حال حاضر ۱۶۷ هزارتن روغن در مخازن این مجتمع موجود است که روزانه یک‌هزار و ۶۸۰ تن از این کالای مصرفی و مورد نیاز کشور به وسیله ۷۰ کامیون از بندرشهید رجایی به کارخانجات و شرکت‌های فرآوری روغن نباتی در سراسر کشور ارسال می‌شود.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر شهید رجایی گفت: همچنین ۲ کشتی حامل روغن خوراکی با ظرفیت ۷۱ هزار و ۵۰۰ تن در لنگرگاه بندرعباس مراحل اسنادی خود را طی نموده و طی روزهای آینده در بندر شهید رجایی پهلو دهی می‌شود.

محمدی کرجی‌ران با بیان اینکه ظرفیتی بالغ بر ۳۷۰ هزار تن در سه نقطه از اراضی بندرشهید رجایی به ذخیره سازی و نگهداری فرآوری روغن خام خوراکی اختصاص دارد، اضافه کرد: از ۹ پست اسکله تخلیه و نگه‌داری کالاهای اساسی در بندرشهید رجایی، ۳ پست آن مخصوص تخلیه روغن نباتی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.