| کد خبر: 234625 |

◄ تشریح واگذارى اپراتورى ریلى بنادر به بخش خصوصى

عضو هیأت عامل و معاون امور بندرى و اقتصادى سازمان بنادر و دریانوردى گفت: برای واگذارى اپراتورى ریلى به بخش خصوصى اقدامات مختلفى از سوى سازمان بنادر و دریانوردى انجام شده است.

تین نیوز

فرهاد منتصر کوهسارى درخصوص وضعیت اتصال بنادر به شبکه ریلی، اظهار داشت: هم اکنون بنادر شهیدرجایى، امام خمینى(ره)، امیرآباد و خرمشهر به شبکه سراسری ریل متصل هستند و در سال جارى نیز شاهد افزایش حجم عملیات ریلى بنادر مذکور هستیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، وى در مورد واگذاری امور ریلی بنادر کشور به اپراتورهای ریلی، اعلام کرد: برای واگذارى اپراتورى ریلى به بخش خصوصى اقدامات متعددی از سوى سازمان بنادر و دریانوردى صورت گرفته است.

معاون امور بندرى و اقتصادى سازمان بنادر و دریانوردى افزود: نوع قرارداد تهیه و به تصویب هیات عامل سازمان بنادر و دریانوردى رسیده و جهت اجرا به بنادر کشور ابلاغ شده است.

کوهسارى با اشاره به اینکه تعرفه عملیات ریلى تهیه، تصویب و به بنادر ابلاغ شده است، گفت: در خصوص واگذارى عملیات ریلى به اپراتور واحد با شرکت راه آهن جمهورى اسلامى ایران تفاهم نامه منعقد شده و اپراتور مورد تایید شرکت راه آهن بر اساس تفاهم‌نامه به سازمان معرفى شده است.

وى ادامه داد: با توجه به تفاهم‌نامه یاد شده، مقرر شد شرکت راه آهن اقدام به احداث دو خط آهن کند که البته تاکنون عملیاتی نشده است بدین جهت سازمان بنادر و دریانوردى اقدام به احداث دو خط آهن کرده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.