| کد خبر: 224507 |

جسد یکی از خدمه شناور خوارزم پیدا شد/ تلاش برای یافتن ۶ خدمه دیگر

معاون دریایی بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: در عملیات جستجو و نجات دریایی صبح ۸ دی ماه پیکر بی جان یکی از خدمه شناور واژگون شده خوارزم پیدا شد.

تین نیوز

معاون دریایی بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: در عملیات جستجو و نجات دریایی صبح ۸ دی ماه پیکر بی جان یکی از خدمه شناور واژگون شده خوارزم پیدا شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، اسماعیل مکی زاده با بیان اینکه از همان لحظات آغازین پیدا شدن شناور واژگون شده خوارزم تلاش برای یافتن ۷ سرنشین مفقود شده این شناور آغاز و تاکنون نیز ادامه دارد، اظهار کرد: چندین گروه جستجو و نجات دریایی متشکل از نیروهای دریایی و هوایی ندسا، نداجا، دریابانی، همیاران ناجی و اداره کل بنادر و دریانوردی در شرایط نامساعد جوی جهت یافت اثری از خدمه مفقود شده شناور در منطقه حضور دارند.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: تقسیم بندی مناطقی که احتمال می‌رفت جریان آب افراد را به آن سمت سوق دهد سبب شد تا هرگروه مسئولیت پایش حوزه‌ی از پیش تعیین شده را با هماهنگی مرکز جستجو و نجات دریایی استان بر عهده گرفته که این امر ضمن جلوگیری از اتلاف وقت، دقت تیم‌های اعزامی را نسبت به حوزه تعیین شده خود بیشتر می‌کرد.

وی افزود: پس از تلاش ۷۲ ساعته جسد یک تن از خدمه شناور خوارزم پیدا و جهت شناسایی و تحویل دستگاه‌های ذی‌ربط شود.

مکی زاده با بیان اینکه تلاش برای یافتن دیگر خدمه مفقود شده این شناور ادامه دارد اظهار داشت: تاکنون نقاطی که احتمال وجود مفقودین را داشتیم مورد جستجو قراردادایم.

شناور خوارزم حامل ۱۵ عدد بیل مکانیکی روز جمعه ۵ دی ماه مقارن ساعت ۱۹ بندر شناص عمان را به مقصد بندرعباس ترک نموده که در میانه راه و در موقعیت ۱۵ مایلی جنوب شرق جزیره لارک به دلایلی که درحال بررسی است واژگون و ۷ نفر از خدمه این شناور با ملیت‌های ایرانی و یک نفر نیز تبعه کشور هندوستان همگی مفقود که تاکنون جسد یک نفر پیدا شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.