| کد خبر: 224285 |

چرا آمار تخلیه و بارگیری کالا در بنادر منتشر نمی شود؟

در حالی آمار عملکرد تخلیه و بارگیری بنادر کشور به طور مرتب منتشر می شد که این آمار طی سه ماه پاییز امسال منتشر نشده است.

تین نیوز

در حالی آمار عملکرد تخلیه و بارگیری بنادر کشور به طور مرتب منتشر می شد که این آمار طی سه ماه پاییز امسال منتشر نشده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از تسنیم، بر اساس آخرین آمار سازمان بنادر و دریانوردی از تخلیه و بارگیری کالا که مربوط به شهریور امسال است، 10 میلیون و 17 هزار و 199 تن انواع کالا در بنادر کشور تخلیه و بارگیری شده است.

این عملکرد در مقایسه با ماه مشابه سال 98 با 12 میلیون و 462 هزار و 705 تن حاکی از کاهش 19.6 درصدی است. بر این اساس یک میلیون و 614 هزار و 686 تن کالای اساسی در ماه مورد اشاره در بنادر کشور تخلیه و بارگیری شده که نسبت به شهریور سال گذشته 10.9 درصد کاهش یافته است.

به جز کود و مواد شیمیایی و ماشین آلات به ترتیب با رشد 65 و 17.2 درصدی تخلیه و بارگیری کالای فلزی، ساختمانی، منسوجات، خرده بار، کالای کانتینری و فرآورده های نفتی تخلیه و بارگیری رشد منفی داشته است.

تا پیش از اواسط مهرماه امسال، آمار مربوط به عملکرد بنادر از جمله تخلیه و بارگیری هر ماه چهارم ماه بعد در سایت سازمان بنادر و دریانوردی بارگذاری می شد. این در حالی است که عملکرد مربوطه برای ماه های مهر، آبان و آذر 99 هنوز منتشر نشده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.