| کد خبر: 218872 |

شناور زیرآبی نجف پس از تعمیرات به ناوگان حمل ونقل دریایی پیوست

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: شناور زیرآبی نجف پس از تعمیرات اساسی درسرسره تعمیراتی بندر شهید رجایی، به چرخه حمل ونقل دریایی کشور پیوست.

تین نیوز

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: شناور زیرآبی نجف پس از تعمیرات اساسی درسرسره تعمیراتی بندر شهید رجایی، به چرخه حمل ونقل دریایی کشور پیوست.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایرنا، محمد رضا پوررجبی روز یکشنبه در آیین به آب اندازی این شناور افزود: شناور نجف اعزامی از بندر بوشهر که زمان داکینگ (ورود به حوضچه خشک ) آن فرا رسیده بود، بعد از تهیه نقشه استقرار شناور و انجام بلوک چینی در ۲۲ مردادماه بر روی سرسره تعمیراتی بندر شهید رجایی مستقر  و تعمیرات زیرآبی آن آغاز  شد. 

وی با اشاره به توان اجرایی متخصصان سازمان بنادر و دریانوردی در جهت تعمیرات اساسی شناورهای فعال در چرخه حمل و نقل دریایی اظهارداشت:  تعمیرات این شناور  در مدت زمان ۳۱روز انجام و بامداد امروز یکشنبه۲۳ شهریور ماه به آب اندازی شد.

معاون فنی و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان اظهارداشت: این شناور به طول ۲۷ متر، عرض هشت متر و آبخور سه متر تحت مالکیت سازمان بنادر و دریانوردی است و جهت عملیات پهلودهی، جداسازی، 

همراهی کشتی‌ها و همچنین در عملیات‌های اطفای حریق درگستره آبی استان بوشهر مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

پوررجبی ادامه داد: از ابتدای سالجاری تاکنون نیز ۱۱ فروند شناور خدماتی در مالکیت سازمان بنادر و دریانوردی، پس از انجام تعمیرات در چرخه 

خدمات حمل و نقل دریایی قرار گرفته که انجام این مهم اقدام موثری در جلوگیری از خروج  ارز دارد.

وی ابرازداشت: اداره تعمیرات و نگهداری اداره کل بنادر و دریانوردی با بهره‌گیری از نیروهای متخصص قابلیت تعمیرات اساسی و زیرآبی انواع شناورها را داراست.

 سرسره تعمیراتی بندر شهید رجایی توان اسقرار انواع شناور از قبیل یدک کش، لندینگرافت، بارج  و شناور با طول ۷۰ عرض ۱۵ متر و آبخور پنج متر جهت تعمیرات انواع لایروب های کاترساپلای بوت و شناورهای صیادی برخوردار  است. 

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.