| کد خبر: 200192 |

مجوز بهره برداری از اسکله صادراتی بوشهر صادر شد

کمیته صدور مجوز سازه های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با تمدید و صدور موافقت اولیه، مجوزساخت و مجوز بهره برداری برای ۷سازه دریایی موافقت کرد.

تین نیوز
کمیته صدور مجوز سازه های دریایی سازمان بنادر و دریانوردی با تمدید و صدور موافقت اولیه، مجوزساخت و مجوز بهره برداری برای ۷سازه دریایی موافقت کرد.
 

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حمید خلیلی با اعلام این مطلب، گفت: با بررسی انجام شده  در کمیته صدور مجوز سازه های دریایی، این کمیته با احداث نصب خطوط لوله آبگیر و آبریز در استان سیستان و بلوچستان و احداث اسکله تفریحی در استان بوشهر موافقت کرد.

به گفته مدیرکل مهندسی سواحل و بنادر، تمدید مجوز ساخت اسکله اختصاصی در استان بوشهر ، صدور مجوز بهره برداری زیر سازه مشعل های فاز ۱۹ و  نصب خطوط لوله در استان بوشهر ، مجوز بهره برداری اسکله صادراتی در استان بوشهر، صدور مجوز بهره برداری بندر چارک در استان هرمزگان و صدور مجوز ساخت کارگاه ساخت و تعمیر شناور در استان هرمزگان از دیگر اقدمات کمیته صدور مجوز سازه های دریایی محسوب می شود.

به گزارش سازمان بنادر و دریانوردی، لازم به یادآوری است، بر اساس بند ۲۲ ماده ۳ آیین نامه سازمان بنادر و دریانوردی مصوب سال ۱۳۴۸ مجلسین و الحاقیه تبصره مصوب سال ۱۳۸۷ مجلس شورای اسلامی این سازمان موظف است از ساخت و ساز و یا بهره برداری از تأسیسات و تجهیزات دریایی فاقد مجوز از طریق مراجع ذیصلاح قانونی جلوگیری کند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.