| کد خبر: 189816 |

◄ استفاده حداکثری از ظرفیت بندر انزلی

سرویس تایم و پورت تایم کشتی‌های ورودی به مجتمع بندری انزلی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به ترتیب به میزان ۱۰ و ۲۵ درصد کاهش یافت.

تین نیوز

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بندرها و دریانوردی استان گیلان گفت: سرویس تایم و پورت تایم کشتی‌های ورودی به مجتمع بندری انزلی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به ترتیب به میزان ۱۰ و ۲۵ درصد کاهش یافت.

به گزارش شیپنا به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بندرها و دریانوردی، محمد محسن سلیمی پور با اشاره به کاهش چشمگیر پورت تایم کشتی‌ها در دوماهه اول سال ۹۸ اظهار داشت: سرویس تایم و پورت تایم کشتی‌های ورودی به مجتمع بندری انزلی در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته به ترتیب به میزان ۱۰ و ۲۵ درصد کاهش یافت.

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بندرها و دریانوردی استان گیلان افزود: با توجه به افزایش ترافیک بندر و روند رو به رشد و ورود و تخلیه غلات و کانتینر، بهره‌وری مؤثر از اسکله‌ها، ظرفیت انبارها و ارتقا نرم تخلیه کشتی و سایر عوامل مؤثر در کاهش مدت سرویس تایم و پورت تایم در دستور کار قرار گرفت.

سلیمی پور در مورد عوامل مؤثر بر کاهش سرویس تایم و پورت تایم کشتی‌ها خاطرنشان کرد: این موضوع با انجام  مدیریت صحیح، برنامه‌ریزی دقیق و نظارت مستمر بر عملیات و تجهیزات بندری و فعالیت‌های اپراتور پایانه‌ها و همچنین ساماندهی نیروهای کارگری، چیدمان و انبارش صحیح غلات در انبارها محقق شد.

وی تصریح کرد: هدف اصلی اداره کل بندرها و دریانوردی گیلان استفاده حداکثری از ظرفیت‌ها و ارتقای بهره‌وری از اسکله‌ها و انبارهای موجود، ارائه خدمات مطلوب، رعایت اصول مشتری مداری و همچنین ارتقای شاخص‌های تجارت فرامرزی است.

معاون امور بندری و اقتصادی اداره کل بندرها و دریانوردی استان گیلان توسعه زیرساخت‌ها و تأمین تجهیزات موردنیاز، شناسایی بازارهای جدید و ظرفیت‌سازی را از دیگر اهداف این اداره کل دانست و گفت: اهداف ترسیم‌شده در اداره کل بندرها و دریانوردی استان گیلان موجب گسترش اقتصاد در منطقه، کشور و همچنین ترغیب تجار و ذینفعان در جهت ورود محموله از بندرانزلی می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.