| کد خبر: 186700 |

◄ شرکت خدماتی فعال در بندر شهید رجایی واحد نمونه کارگری استان هرمزگان

شرکت خدماتی فعال در بندر شهید رجایی واحد نمونه کارگری استان هرمزگان شد.

تین نیوز

در سی امین جشنواره امتنان از کارگران، گروه های کار نمونه و واحدهای تولیدی هرمزگان، شرکت گامبرون گل از واحدهای کارگری فعال در بندر شهید رجایی، به عنوان واحد نمونه استانی سال ۹۷ مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان، در این دوره از جشنواره که در سالن همایش اداره کل تامین اجتماعی هرمزگان برگزار شد، همتی استاندار، مرادی نماینده مردم هرمزگان در خانه ملت و جمعی از مسئولان اجرایی این استان حضور داشتند.

در بخش پایانی این رویداد، دو کارگر نمونه، یک واحد تولیدی نمونه و یک گروه کار نمونه، ۹ واحدهای تولیدی و کارگری نمونه شایسته تقدیر، سه کمیته برتر حفاظت فنی و بهداشت کار نمونه به مناسبت هفته کارگر ( ۵ تا ۱۱ اردیبهشت) تقدیر شدند که شرکت گامبرون گل در فهرست واحدهای تولیدی و کارگری نمونه شایسته تقدیر قرار داشت.

شرکت گامبرون گل با ۲۰ سال سابقه در حوزه فعالیت های خدماتی شامل تنظیف، پاکسازی، ایجاد، احداث و نگهداری فضای سبز در مجموعه صنایع غرب فعالیت دارد.

طی یک دهه اخیر، این شرکت با اشتغالزایی پایدار برای ۳۱۰ نفر کارگر به عنوان پیمانکار حوزه خدمات فضای سبز، تنظیف و پاکسازی بندر شهید رجایی فعالیت دارد که موفق شده رضایت کارفرما زا در نحوه اجرای کارهای محوله جلب نماید و علاوه بر این، صداقت و تعهد کاری مجموعه مدیریتی شرکت، کارنامه ای درخشان از تقدیرنامه ها و تشویق نامه های مکرر به امضای مقامات و مراجع مختلف ثبت کرده است. 

از جمله نقاط قوت حوزه کارگری این شرکت، رعایت و صیانت از حق و حقوق نیروهای شاغل در شرکت شامل پرداخت کامل و به موقع تمامی حقوق و مزایای قانونی، پاداش و تشویق، حفظ کرامت و حرمت کارگران بوده است.

طی سال های گذشته، عملکرد مناسب شرکت گامبرون گل در اجرای قراردادهای فضای سبز اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان منجر به دریافت لوح های تقدیر از دومین و سومین جشنواره فضای سبز شهری بندرعباس شد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.