| کد خبر: 179444 |

◄ آغاز مرحله دوم طرح مطالعات بنادر بازرگانی خوزستان

طی نشستی با حضور مدیرکل مهندسی سواحل و بنادرِ سازمان بنادر و دریانوردی و مدیران ارشد بنادر خوزستان، فاز دوم مطالعات طرح جامع بنادر بازرگانی استان خوزستان تشریح شد.

تین نیوز

طی نشستی با حضور مدیرکل مهندسی سواحل و بنادرِ سازمان بنادرودریانوردی و مدیران ارشد بنادر خوزستان، فاز دوم مطالعات طرح جامع بنادر بازرگانی استان خوزستان تشریح شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل بنادرودریانوردی استان خوزستان، معاون مهندسی و عمران اداره کل بنادرودریانوردی استان خوزستان با اشاره به حضور هیاتی مرکب از مدیران حوزه مهندسی و عمران سازمان بنادرودریانوردی در مجتمع بندری امام و برگزاری این نشست مطالعاتی اظهار داشت: در نخستین نشست از سلسله نشست‌های مطالعاتی، اهمیت و ضرورت اجرای این مطالعات به‌منظور اجرا و پیاده‌سازی طرح‌های بالادستی کشور تبیین شد.

عبدالرحیم شولکی در ادامه افزود: طی این نشست مدیرکل بنادرودریانوردی استان خوزستان با تأکید بر لزوم پویایی و انعطاف‌پذیری مطالعات در بازه زمانی پیش‌بینی‌شده برای انجام مطالعات طرح مذکور، ارتقای جایگاه مجتمع بندری امام به شهر لجستیکی به‌منظور تحقق رویکردهای جدید برای پشتیبانی از فعالیت‌های بازرگانی و تأمین نیاز عمده مشتریان خدمات بندری و دریایی را از اهم ثمرات آن برشمرد.

معاون مهندسی و عمران اداره بنادرودریانوردی همچنین با اشاره به تأکیدات مدیرکل مهندسی سواحل و بنادر سازمان بنادرودریانوردی طی این نشست، هماهنگی و همکاری همه‌ی مدیران مربوطه جهت پیشبرد مطالعات طبق برنامه زمان‌بندی پیش‌بینی‌شده را خواستار شده و اجرای این طرح مطالعاتی را از ضرورت‌های پیاده‌سازی سند توسعه بنادر کشور عنوان کرد.

یادآوری می‌شود در فاز دوم طرح مطالعات بنادر بازرگانی کشور که به‌صورت مرحله‌به‌مرحله در تمامی استان‌های ساحلی در حال انجام است، ضمن اتخاذ رویکرد تکیه‌بر منابع بومی، از توان مشاوران داخلی بهره گرفته‌شده است. 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.