| کد خبر: 179154 |

◄ نکوداشت نودمین سالگرد بنیان بندر امام

به مناسبت نودمین سالگرد بنیان بندر امام ضمن برگزاری جشن‌های مردمی و تقدیر از پیش‌کسوتان، نقش و جایگاه این بندر بزرگ تجاری در حوزه بازرگانی و حمل‌ونقل کشور تبیین شد.

تین نیوز

به مناسبت نودمین سالگرد بنیان بندر امام ضمن برگزاری جشن‌های مردمی و تقدیر از پیشکسوتان، نقش و جایگاه این بندر بزرگ تجاری در حوزه بازرگانی و حمل‌ونقل کشور تبیین شد.

به گزارش  تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره کل بنادرودریانوردی خوزستان، طی این مراسمات که از 18 آذرماه سالروز بنیان بندر امام به مناسبت پهلوگیری نخستین شناور در اسکله بندر امام طی چنین روزی در سال 1307 آغاز شد، ضمن برگزاری همایشی با همکاری روابط‌عمومی اداره‌کل بنادرودریانوردی استان خوزستان، تاریخچه شکل‌گیری این مجتمع بزرگ تجاری هم‌زمان با تاسیس راه‌آهن سراسری تشریح شد و به نقش و جایگاه این بندر مهم تجاری کشور در مبادلات بازرگانی و تاثیر مثبت آن در تولید ثروت ملی و نقش‌آفرینی‌های آن در بزنگاه‌های تاریخی نظیر جنگ جهانی دوم، پشتیبانی محورهای دفاعی جبهه‌های حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس و زنجیره تأمین کالاهای اساسی موردنیاز کشور اشاره شد.

هم‌چنین طی جشن‌های سه‌روزه مردمی که با مشارکت فعالانه روابط‌عمومی این اداره‌کل از 22 لغایت 23 آذرماه در مجتمع فرهنگی– تفریحی خلیج‌فارس شهر بندر امام برگزار شد، ضمن برگزاری نمایشگاه عکس قدیم بندر تحولات تاریخی این بندر بزرگ تجاری کشور به استناد تصاویر قدیمی روایت شد.

در جریان برگزاری این نمایشگاه بالغ‌بر 200 تابلو عکس قدیمی با موضوعات روند احداث و توسعه بندر امام وزندگی ساکنان قدیمی در معرض دید عموم قرار گرفت و بازدیدکنندگان از اقشار مختلف مردم با نحوه شکل‌گیری طی این نود سال آشنا شدند.

تقدیر از یکی از مدیران بازنشسته دهه‌های گذشته و اهدای لوح یادبود به وی از دیگر برنامه‌های جشن بنیان نودسالگی بندر امام بود. طی این برنامه که با حضور معاون اداری و مالی، جمعی از اعضای شورای اداری و کارکنان این اداره کل برگزار شد، از تلاش‌های این نیروی خدمتگزار درروند توسعه فعالیت‌های بازرگانی بندر امام تقدیر و تشکر به عمل آمد.

هم‌چنین پخش زنده تلویزیونی آیین پایانی جشن نکوداشت نودسالگی بندر امام به همراه نورافشانی در کنار برگزاری جشنواره اقوام ایرانی ازجمله برنامه‌های قابل‌توجه و جذاب این مراسم بود که با استقبال شهروندان بندر امام مواجه شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.