| کد خبر: 176247 |

طی سفر مدیرکل مدیریت بحران، پدافند غیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به بندر امام خمینی مطرح شد:

◄ مجتمع بندری امام‌خمینی ایمن‌ترین بندر کشور

نخستین نشست کمیته مدیریت بحران، پدافند غیرعامل، ایمنی و HSE اداره‌کل بنادرودریانوردی خوزستان برگزار شد.

تین نیوز

نخستین نشست کمیته مدیریت بحران، پدافند غیرعامل، ایمنی و HSE اداره‌کل بنادرودریانوردی خوزستان، با حضور سردار ساسانی معاون زیربنایی سازمان پدافند غیرعامل کشور و جوادپور مدیرکل مدیریت بحران، پدافند غیرعامل سازمان بنادرودریانوردی، در محل سالن اجتماعات مجتمع بندری امام خمینی برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل بنادرودریانوردی خوزستان، طی این نشست سردار ساسانی با اشاره به اینکه پدافند غیرعامل کارکرد اصلی بنادر است، بر لزوم فعال‌سازی این سیستم در تمامی بخش‌ها به جهت انتفاع آن، تلاش برای اجرای مانورهای شیمیایی، زیستی، اختفاء و اطفاء و لزوم پایداری سامانه و سیستم های الکترونیکی و هوشمند را حسب الزامات تصریح‌شده در پدافند غیرعامل تاکید کرد.

مدیرکل مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و HSE سازمان بنادرودریانوردی طی این نشست با اشاره به برگزاری مانور تخلیه و خروج اضطرای که هم‌زمان با نخستین نشست این کمیته در بندرامام‌خمینی، به تفسیر توجیهی جوانب مختلف آن پرداخته و بر اجرای آموزش‌های مدیریتی و پدافندی با توجه به اهمیت افزونی که پدافند غیرعامل پیداکرده است، تاکید کرد.

جوادپور در ادامه با اشاره به کسب بالاترین امتیاز عملکرد توسط کمیته HSE این اداره‌کل بین بنادر کشور، این مجتمع بزرگ بندری را به واسطه‌ تلاش‌های مدیریت و کارکنان آن ایمن‌ترین بندر کشور عنوان کرده و این موفقیت را به مدیران و کارکنان آن تبریک گفت.

عادل دریس طی این نشست ضمن تاکید بر اجرای مصوبات ستاد کمیته بحران و پدافند غیرعامل در همه بنادر خوزستان، آموزش نیروهای فعال و یکسان‌سازی بنادر در اجرای اصول پدافند غیرعامل را بسیار با اهمیت برشمرده و از آمادگی این اداره کل برای برگزاری مانور زیستی و غلات در مجتمع بندری امام خمینی با توجه نقش و جایگاه مهم آن در تخلیه و بارگیری عمده کالاهای اساسی کشور خبر داد.

بررسی اهداف کمیته مدیریت بحران، پدافند غیرعامل، ایمنی و HSE برای تدوین چشم‌انداز فعالیت‌های این کمیته ازمهم ترین بخش این نشست بود که با مشارکت اعضای آن صورت پذیرفت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.