| کد خبر: 174571 |

◄ تصویب دو بسته حمایتی ویژه برای سرمایه‌گذاران در بنادر کشور

تبعات سیاست‌های ارزی و تجاری قراردادهای سرمایه‌گذاری و راهبری پایانه‌های بندری به حداقل می‌رسد.

تین نیوز

مدیرکل مناطق ویژه بندری و سرمایه‌گذاری سازمان بنادرودریانوردی از تصویب دو بسته حمایتی ویژه برای سرمایه‌گذاران در بنادر کشور خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از با پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بنادرودریانوردی، حسین صادقی‌نژاد با اعلام این خبر، افزود: دو بسته حمایتی از سرمایه‌گذاران در دو بخش مربوط به پوشش آثار و تبعات سیاست‌های ارزی و تجاری قراردادهای سرمایه‌گذاری و راهبری پایانه‌های بندری از زمان تصویب تا پایان سال جاری و نیز پوشش آثار و تبعات ناشی از وضع تحریم‌های مجدد توسط آمریکا جهت قراردادهای فعالان اقتصادی در بنادر کشور به‌ویژه سرمایه‌گذاری و راهبری پایانه‌های بندری از زمان اجرا تا پایان سال ۱۳۹۷ و تمدید آن به تشخیص هیات عامل سازمان بنادرودریانوردی، تعریف‌شده که به تصویب هیات عامل سازمان بنادرودریانوردی رسیده است.

وی ادامه داد: در حال حاضر با توجه به تحریم‌های ظالمانه آمریکا باید بدانیم شرایط اقتصادی مناسب نیست اما با توجه به اینکه سازمان بنادرودریانوردی ازجمله سازمان‌های پیشرو در حوزه جذب سرمایه‌گذار است تمهیدات مختلفی را در جهت بهبود وضعیت اقتصادی کشور اندیشیده است.

 بنابراین با توجه به شرایطی که پس از خروج آمریکا از برجام به وجود آمده است، سازمان بنادرودریانوردی با چشم‌پوشی از محل درآمدهای خود سعی در جذب و ترغیب سرمایه‌گذاران دارد و دو بسته حمایتی مذکور به همین جهت مصوب شده‌ است.

 مدیرکل مناطق ویژه بندری و سرمایه‌گذاری سازمان بنادرودریانوردی، تاکید کرد: این سازمان در بنادر کشور پذیرای سرمایه‌گذاران است و هیچ‌گونه مانعی برای حضور و فعالیت این افراد وجود ندارد. این مسئله همواره سرلوحه کار بنادر بوده است و در شرایط فعلی اقتصاد کشور بیش از هر زمان دیگری بر آن تاکید می‌شود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.