| کد خبر: 170892 |

◄ هوشمندسازی خدمات‌رسانی به مشترکین آب و برق مجتمع بندری امام

سامانه امور مشترکین آب و برق مجتمع بندری امام به همت کارشناسان فاوای اداره‌کل بنادرودریانوردی استان خوزستان راه‌اندازی شد.

تین نیوز

سامانه امور مشترکین آب و برق مجتمع بندری امام، باهدف تسهیل خدمات‌رسانی به مشتریان و بهره‌گیری از فناوری‌های نوین در این زمینه به همت کارشناسان فاوای اداره‌کل بنادرودریانوردی استان خوزستان راه‌اندازی شد.

به گزارش تین‌نیوز وبه نقل از روابط‌عمومی بنادرودریانوردی خوزستان، با اشاره استقرار و فعالیت بیش از ده‌ها شرکت در بخش‌های مختلف عملیاتی، صنعتی و خدماتی این مجتمع بزرگ بندری و بهره‌مندی تمام شرکت‌های مذکور از خدمات آب و برق گفت: به‌منظور مرتفع کردن مشکلات شرکت‌های مذکور در پرداخت حق‌انشعاب و قبوض دوره‌ای و همچنین پایش مستمر میزان مصرف آب و برق سامانه هوشمند امور مشترکین آب و برق مجتمع بندری امام طراحی و به بهره‌برداری رسید.

عادل دریس  همچنین با اشاره به اهمیت هوشمندسازی خدمات‌رسانی به مشتریان به‌منظور ارتقای کیفی خدمات بیان کرد: در این سامانه به‌منظور تسریع و تسهیل درروند خدمات به مشتریان امکان قرائت از راه دور جهت کنتورهای هوشمند بدون نیاز به مراجعه مأمور جهت قرائت کنتور فراهم‌شده است.

وی همچنین دریافت و پرداخت صورتحساب به‌صورت اینترنتی با استفاده از شناسه قبض شرکت بدون نیاز به مراجعه حضوری مشترک با استفاده از شناسه قبض و اعمال آن در سامانه ازجمله مزیت‌های این سامانه برشمرد.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر امام در تشریح دیگر ویژگی‌های سامانه‌ مذکور، ارائه گزارش‌های آماری و مقایسه‌ای براساس دوره‌های مختلف، امکان تقسیط، المثنی، تسویه‌حساب صورتحساب‌های مشترکین و امکان ارسال صورتحساب به‌صورت پیامکی به مشترکین نیز ازجمله قابلیت‌های آن برای مدیریت بهتر خدمات‌رسانی به مشتریان می‌شود.

منطقه ویژه اقتصادی بندر امام با وسعتی بالغ‌بر ۱۱۰۴۴ هکتار ضمن فراهم کردن زیرساخت‌های لازم ازجمله واگذاری انشعاب آب و برق به مشتریان زمینه‌ی مساعد  برای رونق فعالیت‌های اقتصادی و بازرگانی را در این مجتمع بزرگ تجاری فراهم آورده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.