| کد خبر: 168604 |

◄ افزایش ظرفیت باربری اسکله‌های بندر امام

ظرفیت باربری اسکله‌های مجتمع بندری امام دو برابر افزایش یافت.

تین نیوز

عملیات تعمیرات اساسی هشت پست از اسکله‌های مجتمع بندری امام باهدف افزایش دو برابری ظرفیت باربری آن‌ها بااعتباری بالغ‌بر ۵۴۸ میلیارد ریال طی خردادماه سال جاری آغاز شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، سرپرست واحد مهندسی و عمران این اداره‌کل با اشاره به‌ضرورت بازسازی روساخت‌های بندری به‌منظور ارتقا کیفیت خدمات‌رسانی به صاحبان کالا گفت: در جریان تعمیرات اساسی اسکله‌های ۲۷ الی ۳۴ در این مجتمع بزرگ بندری که طی مدت ۲۷ ماه صورت می‌پذیرد، بخش‌های متعددی از اجزای بتنی عرشه و ضربه‌گیر اسکله‌های نوسازی و توان و ظرفیت اسکله‌ها افزایش می‌یابد.

عبدالرحیم شولکی در ادامه افزود: با تجهیز کارگاه این پروژه تعمیرات از اواخر سال قبل و آغاز مراحل مقدماتی آن از خردادماه سال جاری، حدود ۲۵۰ فرصت اشتغال فراهم می‌شود.

وی عنوان کرد: با انجام تعمیرات اساسی بر روی اسکله‌های مذکور، ظرفیت باربری آن‌ها از ۴۰ هزار تن به ۸۰هزار تن ارتقا یافته و زمینه برای تخلیه و بارگیری کالاها در مقیاس و حجم بالاتر فراهم می‌شود.

سرپرست واحد مهندسی و عمران، ارتقا توان و ایمنی پهلوگیری کشتی و کاهش احتمال بروز حادثه و خسارت احتمالی به کشتی‌ها را از دیگر مزیت‌های نوسازی این اسکله‌ها برشمرد.

عبدالرحیم شولکی گفت: تمامی جزئیات پروژه، با تکیه‌بر توان داخلی و بهره‌گیری از تولید ملی و مطابق آخرین استانداردهای روز دنیا در دست اقدام است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.