| کد خبر: 152083 |

سازمان بنادر در همه شاخص ها نگاه ویژه ای به بنادر خوزستان دارد

عضو هیئت عامل و معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان بنادر و دریانوردی در جریان بازدید از مجتمع بندری خرمشهر گفت: سازمان بنادر در همه شاخص ها نگاه ویژه ای به بنادر استان خوزستان دارد.

تین نیوز

عضو هیئت عامل و معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان بنادر و دریانوردی در جریان بازدید از مجتمع بندری خرمشهر گفت: سازمان بنادر در همه شاخص ها نگاه ویژه ای به  بنادر استان خوزستان دارد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر، دکتر منصور آرامی و هیئت همراه با حضور در این مجتمع بندری از محوطه ها، اسکله ها، پایانه ها، پسکرانه و اراضی واگذار شده به بخش خصوصی بازدید کردند.

وی در خصوص وضعیت کنونی بندرخرمشهر گفت: بر اساس بازدید میدانی که امروز از بندرخرمشهر انجام شد می توان گفت که اقدامات بسیار خوبی در زمینه گسترش و بهسازی فضای بندر و سرمایه گذاری به ویژه شرکت های خصوصی مستقر در مجتمع بندری انجام شده است، همچنین حجم کار در بندرخرمشهر در حوزه عمرانی و عملیاتی نشان می دهد که شرایط بسیار مطلوبی در این بندر حاکم است.    

عضو هیئت عامل سازمان بنادر و دریانوردی در ادامه افزود: در هر صورت بندر خرمشهر مسائل خاص خودش را دارد و در مجموع از دو بعد اجتماعی و  تجاری و بازرگانی می توان ادعا کرد که در حال حاضر از شرایط  بسیار خوبی برخوردار است.

آرامی در خصوص دیدگاه سازمان بنادر در مورد بنادر استان خوزستان اظهار داشت: بنادر استان خوزستان قدمت و ریشه در تاریخ  این استان دارند و با توجه به وضعیت جغرافیایی و طبیعی استان خوزستان و اینکه جنوب این استان به دریا راه دارد و رودخانه های اروند و کارون در آن واقع شده است، ظرفیت و پتانسیل قابل توجهی برای کشور از لحاظ توسعه و رشد اقتصادی دارد؛ بنابراین سازمان بنادر اهمیت ویژه ای برای بنادر استان خوزستان قائل است.

 وی ادامه داد: در این استان سه بندر از جمله بندرامام خمینی (ره)، بندر خرمشهر، آبادان و چند بندرکوچک وجود دارد. بندر امام که از فرصت ها و  پتانسیل بالایی برخوردار است و جزو بنادر اول کشور محسوب می شود.

معاون برنامه ریزی و توسعه سازمان بنادر و دریانوردی یادآور شد: سازمان بنادر و دریانوردی در همه شاخص ها نگاه ویژه ای به بنادر استان خوزستان دارد، هر چند مشکلاتی از قبیل نیروی انسانی و فعالیت های عمرانی در این بنادر وجود دارد که برای رفع آنها به مساعدت بیشتری از سوی سازمان بنادر نیاز است.

منصور آرامی

وبلاگ‌نویس

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.