| کد خبر: 114681 |

تغییر وزیر راه و شهرسازی به هیچ وجه درست نیست

تین‌نیوز| عبدالرضا مصری با بیان اینکه در برخورد با مسائل مختلف باید در راه میانه حرکت کرد، گفت: با تغییر وزیر در وزارت راه در شرایط کنونی چیزی تغییر نمی‌کند و زمان برای استیضاح وزیر مناسب نیست.


عبدالرضا مصری بیان کرد: برخی از مخالفین استیضاح معتقدند تا پایان دولت چند ماهی بیشتر باقی نیست و برفرض استیضاح وزیر راه در زمان باقیمانده برای دولت امکان معرفی وزیر جدید نیست و تا پایان وزارت راه با سرپرست اداره می‌شود و اگر هم وزیر معرفی شود بررسی صلاحیت او و در نهایت استقرار او در وزارتخانه به اردیبهشت‌ماه موکول می‌شود و در نهایت شاید کمتر از یک ماه بتواند در وزارتخانه فرصت فعالیت داشته باشد که قطعاً کارآمد نخواهد بود.

وی به ایسنا گفته است: تشخیص اینکه استیضاح لازم است یا خیر، تشخیص سختی است اما برای جبران تعلمات روحی ایجاد شده عده‌ای معتقدند باید وزیر تغییر کند، اما شخصاً من معتقدم اگر یکجایی در حد وزارتخانه هزاران نفر کارمند داشت منطقی نیست که وزیری که در بالاترین رده قرار دارد استیضاح شود؛ چراکه سلسله‌مراتب باید رعایت شود. از معاون وزیر، مدیرکل، مدیرجزء، کارشناس و کارگر همه درحیطه اختیارات خود نقش دارند. اگر قرار باشد همه مسئولیت‌ها برعهده وزیر باشد نیازی به این‌همه ساختار اداری نیست لذا باید حد وسط را رعایت کرد و در برخورد با مسائل مختلف در راه میانه حرکت کرد.

‌نماینده مردم کرمانشاه در مجلس با اشاره به استعفای مدیرعامل شرکت راه‌آهن گفت: در سطح مدیران میانی ما شاهد تغییر مدیران راه‌آهن بودیم و شاید نزدیک‌ترین فرد به حادثه ریلی اتفاق افتاده همین مدیرعامل راه‌آهن بوده که مدتی قبل استعفا کرد و با توجه به همه این توضیحات تغییر وزیر راه نه به لحاظ زمانی منطقی است و نه به لحاظ ساختاری و با تغییر وزیر اتفاق خاصی در این شرایط و زمان کوتاه نخواهد افتاد.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.