| کد خبر: 268768 |

اتمام عملیات اجرایی «۱۲کیلومتر» از پروژه قیدار –سلطانیه و کبودر آهنگ در سال آینده

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان گفت: عملیات اجرایی « ۱۲ کیلومتر» از قطعه چهار پروژه قیدار –سلطانیه و کبودر آهنگ برای سال آینده تمام می شود.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان گفت: عملیات اجرایی « ۱۲ کیلومتر» از قطعه چهار پروژه قیدار –سلطانیه و کبودر آهنگ برای سال آینده تمام می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از راه و شهرسازی زنجان، اصغراسماعیلی از اجرای هفت پروژه ملی در بخش راه، توسط اداره کل راه وشهرسازی استان زنجان خبر داد و گفت: پروژه محور زنجان به بیجار، پروژه محور سلطانیه - قیدار و کبودرآهنگ، پروژه محور سه راهی سلطانیه -ابهر به تاکستان، پروژه محور سه راهی طارم به منجیل، پروژه محور زنجان- شفت و ملاسرا در شهرستان طارم، پروژه محور درام به کلور در شهرستان طارم و پروژه بعدی محور تبدیل راه فرعی به اصلی محور قیدار به ابهر پروژه های در دست اقدام این اداره است.

وی ابراز کرد: اکثر پروژه های راه سازی در استان زنجان بین استانی بوده و عمدتاً بخشی از کریدورهای حمل و نقلی کشور است.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان با بیان اینکه پروژه زنجان به بیجار ارتباط استان زنجان با استان کردستان را تسهیل می کند،گفت: محور زنجان به دندی محور ارتباطی زنجان با استان آذربایجان غربی و پروژه محور سه راهی سلطانیه و کبودرآهنگ هم ارتباط استان زنجان با استان همدان را تسهیل خواهد کرد.

اسماعیلی به پروژه محور قیدار – سلطانیه – کبودرآهنگ اشاره کرد و گفت: طول محور ۱۰۳ کیلومتر است و پروژه به قطعات پنج گانه تقسیم شده است.

وی بیان داشت: بخشی از پروژه «قطعه دو» احداث باند دوم سلطانیه -قیدار - کبودرآهنگ به طول «۹ کیلومتر» در سفر استانی رئیس جمهور و وزیر راه و شهرسازی به استان زنجان به بهره برداری رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی زنجان گفت: طول این «پروژه ۳۳ کیلومتر» بوده و در مجموع« ۱۷ کیلومتر»از طول این پروژه به مرحله بهره برداری رسیده است.

اسماعیلی، با بیان اینکه پروژه محور قیدار – سلطانیه – کبودرآهنگ یکی از مهم ترین محورهای اصلی استان بوده و یک شاهراه اصلی است،اظهار کرد: عملیات اجرایی« ۱۲کیلومتر» از قطعه چهار این پروژه برای سال آینده تمام می شود.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.