| کد خبر: 251247 |

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان اعلام کرد؛

حمایت اداره کل راه و شهرسازی زنجان از بخش خصوصی درباره تعدد «دفاتر تسهیل گری»

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان نسبت به تعدد «دفاتر تسهیل گری» در محلات هدف بازآفرینی شهری در سایر شهرستانهای استان زنجان حمایت لازم از بخش خصوصی را دارد چرا که این دفاتر کمک حال دولت و شهرداری ها در امور مربوط به محلات هدف بازآفرینی شهری هستند.

تین نیوز

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان نسبت به تعدد «دفاتر تسهیل گری» در محلات هدف بازآفرینی شهری در سایر شهرستانهای استان زنجان حمایت لازم از بخش خصوصی را دارد چرا که این دفاتر کمک حال دولت و شهرداری ها در امور مربوط به محلات هدف بازآفرینی شهری هستند.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اصغر اسماعیلی با بیان اینکه برای نخستین بار «دفتر تسهیل گری» در استان زنجان در محله «سعدی جنوبی » شهر زنجان با همکاری اداره کل راه و شهرسازی استان ایجاد شده است، گفت: دفاتر تسهیل گری به نوعی ساز و کار تعریف شده مشارکت بخش خصوصی با دولت است.

وی بیان داشت: فراخوان لازم داده می شود تا افرادی که در زمینه بازآفرینی شهری تخصص و تجربه لازم دارند در محلات هدف بازآفرینی شهری مشارکت کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه «دفاتر تسهیل گری» کاملاً یک بخش خصوصی است  که با هماهنگی و حمایت دولت انجام می شود، گفت: نوع کاری این دفاتر به پروژه هایی که در محلات هدف بازآفرینی شهری تعریف شده بستگی دارد و فعالیت می کنند. 

پیوست های اجتماعی و معیشتی در محلات هدف بازآفرینی مورد توجه قرار گیرد

اسماعیلی با تاکید بر اینکه در این محلات باید همه پیوست های اجتماعی و معیشتی دیده شود، ابراز داشت: کاری که در این محلات انجام خواهد شد باید مورد رضایت مردم باشد و تحقق این مهم هم مستلزم این است که همه پیوست ها دیده شود. 

وی با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان نسبت به تعدد «دفاتر تسهیل گری »در محلات هدف بازآفرینی شهری در سایر شهرستانهای استان از بخش خصوصی حمایت لازم را دارد، تاکید کرد: «دفاتر تسهیل گری» کمک حال دولت و شهرداری ها در امور مربوط به محلات هدف بازآفرینی شهری هستند. 

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، افزود: این دفاتر راهنمایی ها، اطلاعات و مشوق های لازم را به ساکنین محلات هدف بازآفرینی ارائه می دهند و سایر افرادی هم که در دیگر محلات هدف بازآفرینی شهری ساکن هستند می توانند از امکانات و خدمات این دفاتر استفاده کنند.

اسماعیلی، افزود: این دفاتر کمک می کنند تا مردم راحت تر از نوع خدمات و تسهیلات ارائه شده برای نوسازی واحدهای مسکونی خود باخبر شوند.

کار «دفاتر تسهیل گری» بخشی از وظایف ستاد باز آفرینی شهری است

وی بر لزوم تقویت همکاری مطلوب رسانه ها نسبت به اطلاع رسانی «دفاتر تسهیل گری» در زنجان تاکید کرد و بیان داشت: باید شرح وظایف و خدمات این دفاتر به خوبی توسط رسانه ها و صدا و سیمای مرکز زنجان تبیین شود و مردم بتوانند از این دفاتر کمک بگیرند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،با بیان اینکه ستاد بازآفرینی شهری یک بلوغ جدیدی است که در وزارت راه و شهرسازی شکل گرفته است،افزود: امیدواریم بتوانیم با راه اندازی این دفاتر در قالب مدیریت شهری سرویس اطلاعاتی مطلوبی به مردم داشته باشیم.

اسماعیلی متذکر شد: می توان بر این امر اذعان داشت که کار «دفاتر تسهیل گری» بخشی از وظایف ستاد باز آفرینی شهری است که به نوعی کار تسهیل گری در امور و کارهای عمران شهری را انجام می دهد.

گفتنی است با توجه به اینکه محله سعدی جنوبی شهر زنجان دارای بافت فرسوده باارزش تاریخی است اولین دفتر تسهیل گری در این منطقه ایجاد شده است.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.