| کد خبر: 267113 |

اتمام عملیات لایروبی، قنوسازی و ترانشه برداری ۱۷۰۰ متر از محور ترانزیتی زنجان به میانه

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجانرود از اتمام عملیات لایروبی، قنوسازی و ترانشه برداری ۱۷۰۰ متر از محور ترانزیتی زنجان به میانه خبر داد.

تین نیوز

میثم زارعی، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجانرود، با بیان این مطلب که در راستای ایمن سازی نقاط حادثه خیز، لاین جنوبی محور ترانزیت زنجان _میانه به طول ۷۰۰ متر ترانشه برداری، قنوسازی و لای روبی شده است، افزود: درواسیون دو دستگاه آبرو نیز به صورت امانی انجام شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، زارعی افزود: در قسمت دوم این محور نیز لای روبی و قنو سازی ۳ دستگاه آبرو به طول هزار متر صورت گرفت.

زارعی گفت: ارزش ریالی ترانشه برداری، لای روبی، قنوسازی و درواسیون محور ترانزیت زنجان_ میانه یک هزار ۵۰۰ میلیون تومان است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت لای روبی و قنوسازی محورها، عنوان کرد: این اقدام به صورت مداوم در دستور کار راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجانرود قرار دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجانرود در تشریح سایر اقدامات صورت گرفته در ۹ ماهه سال جاری گفت: لای روبی و تنظیم بستر، درواسیون و قنوسازی محورهای نیک پی_ماهنشان، ترانزیت زنجان _میانه، محور روستایی ینگجه، در لیک، بلوغ_عربچه، حاجی آرش، محور روستایی مهرآباد به ابراهیم آباد و همچنین محور چرلانقوش و گرگ تپه از دیگر اقدامات به سرانجام رسیده است.

زارعی به موارد دیگری مانند صدور ۱۳ مورد اخطاریه تجاوز به حریم در مسیر سیلاب و انجام عملیات لوله گذاری و اصلاح طرح هندسی رمپ خروجی تقاطع دولاناب اشاره کرد و گفت: مراحل تکمیلی این پروژه مهم تا ۴ ماه آتی در حوزه نگهداری ابنیه تکمیل خواهد شد.

گفتنی است تا ۵ ماه دیگر، لای روبی حدود ۹ نقطه مهم و درواسیون ابروهای محور ترانزیت زنجان میانه، به صورت امانی انجام خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.