| کد خبر: 261604 |

اعزام بیش از ۱۰۰ زائر از زنجان به مشهد الرضا با ناوگان عمومی

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان اعلام کرد: ۱۰۸ زائر امام رضا(ع) با ۸ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی استان زنجان دیروز راهی مشهد مقدس شدند.

تین نیوز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان اعلام کرد: ۱۰۸ زائر امام رضا(ع) با ۸ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی استان زنجان دیروز راهی مشهد مقدس شدند.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهر سازی، علی مدقالچی، معاون حمل و نقل اداره کل راه و شهرسازی زنجان عنوان کرد: روز سه شنبه ۱۰۸ زائر با ۸ دستگاه ناوگان عمومی مسافری به مشهد اعزام شدند.

وی با بیان اینکه از ابتدای شروع اجرای طرح ستاد (۲۰ شهریور) تا کنون، ۱۹۸ زائر استان با ۱۲ دستگاه ناوگان اتوبوس به مشهد اعزام شده اند، افزود: پیش بینی می شود اوج سفر به خراسان رضوی فردا ۲۳ شهریور باشد.

مدقالچی اظهار کرد: به منظور سهولت در امر جابه جایی زائران ۳۵ شرکت حمل و نقل مسافر استان آماده ارائه خدمات به زائران است که این اتفاق بیشتر به صورت کاروان و دربستی صورت می گیرد.

وی با اشاره به افزایش نداشتن نرخ بلیت اتوبوس از زنجان به مشهد، یادآور شد: هم اکنون نرخ بلیت اتوبوس برای مشهد مقدس ۴۱۹ هزار تومان برای هر نفر در اتوبوس ۲۵ نفره است.

به گفته معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان، زائران می توانند برای تهیه بلیت به صورت اینترنتی و یا با مراجعه به شرکت های حمل و نقل مسافری مستقر در پایانه های استان اقدام کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.