| کد خبر: 259957 |

پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان قزوین ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

صفری،مدیرکل راه آهن شمالغرب،به پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان قزوین اشاره کرد و گفت: این پروژه حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مراحل پایانی خود را سپری می کند.

تین نیوز

صفری،مدیرکل راه آهن شمالغرب،به پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان قزوین اشاره کرد و گفت: این پروژه حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مراحل پایانی خود را سپری می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار، منوچهر صفری  به پروژه دو خطه کردن راه آهن زنجان – قزوین اشاره کرد و گفت: این پروژه یکی از پروره های مهم راه آهن است.

وی با بیان اینکه این پروژه حدود ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و مراحل پایانی خود را سپری می کند،ابراز کرد: مطالبات پیمانکار یکی از دلایل کندی تکمیل پروژه دو خطه کردن راه آهن است.

مدیرکل راه آهن شمالغرب گفت: مطالبات پیمانکاران ۴۰۰ میلیارد تومان برآورد شده است و در سفر مقامات دولتی و معاون رئیس جمهور مبلغ یک هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان برای این پروژه مصوب شد.

صفری وجود معارض در تاکستان از مسیر دوخطه کردن راه آهن را از چالش های مهم در تکمیل این پروژه یاد کرد و بیان داشت: این موضوع از طریق مقامات بالادستی و استاندار قزوین پیگیری می شود و چنانچه اعتبارات به موقع تخصیص یابد این پروژه تا سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی تاکید کرد: بهره برداری از خط دوم مسیر زنجان – قزوین مزایای بسیاری دارد و با این کار حجم جابه جایی بار و مسافر افزایش می یابد و زمان سیر قطار به تهران ۶۰ دقیقه کوتاه تر می شود و هدف کلان کشور تسهیل سفر از تبریز به مشهد است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.