| کد خبر: 259827 |

۱۱۰ میلیارد تومان برای بهسازی و آسفالت ریزی آزادراه زنجان - قزوین هزینه می‌ شود

مدیرکل راهداری استان زنجان گفت: ماهانه حدود ۱۰۰ تا ۱۱۰ میلیارد تومان برای بهسازی و آسفالت ریزی آزادراه زنجان - قزوین هزینه می‌ شود.

تین نیوز

مدیرکل راهداری استان زنجان گفت: ماهانه حدود ۱۰۰ تا ۱۱۰ میلیارد تومان برای بهسازی و آسفالت ریزی آزادراه زنجان - قزوین هزینه می‌ شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از راهداری زنجان، جعفر قزوینیان گفت: ماهانه حدود ۱۰۰ تا ۱۱۰ میلیارد تومان برای بهسازی و آسفالت ریزی آزادراه زنجان - قزوین هزینه می‌ شود.

وی به آخرین وضعیت روکش آسفالت آزادراه زنجان به قزوین اشاره کرد و بیان داشت: عملیات اجرایی این مسیر طبق برنامه ریزی ها در حال انجام است.

مدیرکل راهداری استان زنجان، گفت: در زمان حاضر حاضر سه گروه مستقل در این آزادراه مشغول به کار آسفالت ریزی هستند و با اقدامات انجام گرفته، طی دو ماه گذشته ۳۵ تا ۴۰ کیلومتر از باند جنوبی آزادراه لکه گیری اساسی شد و همچنین از ابتدای سال جاری تاکنون نیز کار لکه گیری ۱۰ کیلومتر باند شمالی آزادراه انجام شده است و این روند همچنان تا پایان فصل عمرانی ادامه دارد.

قزوینیان اظهار داشت: دو شرکت پیمانکاری طرف قرارداد از دو کارخانه، آسفالت مورد نیاز را تامین و نسبت به توزیع و پخش آن مبادرت می کنند و امیدواریم مشکلات آسفالت آزادراه با این میزان کار و در پایان فصل کاری به حداقل برسد و در سال بعد تکمیل شود.

وی گفت: برای بهسازی و لکه‌گیری آزادراه زنجان به قزوین قرارداد ۳۵۰ میلیارد تومانی و همچنین یک قرارداد ۴۰ میلیارد تومانی برای مدت ۲ سال منعقد شده است تا قسمت های بحرانی آزادراه از کیلومتر ۶۸ به بعد ترمیم و اصلاح شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان ادامه داد: در این آزادراه در کل ۶ تا هفت کیلومتر مسیر بحرانی وجود دارد که بهسازی و ترمیم آنها موجب افزایش رضایتمندی مسافران و رانندگان می شود.

قزوینیان افزود: مشکلات آسفالت در آزادراه زنجان به قزوین نارضایتی هایی را در بین عموم به ویژه رانندگان وسائط نقلیه ایجاد کرده بود که با کارهای انجام شده ۷۰ درصد این مشکلات رفع شده است و مابقی نیز طی دو ماه آینده مرتفع خواهد شد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • Golzar 0 0

    خب اولا ازاد راه نیس زمین کشاورزی هس دوما خب از پول بابش نمیده قبل استفاده عوارضی شو پرداخت کردیم

  • طالب عباسی 0 0

    این آسفالت که زود زود خراب میشه اینو هم از رفسنجانی داریم من اون زمان تو یکی از شرکتها کار میکردم که قطعه پانزده کیلومتر قرار بود درست کنیم.. قانون آسفالت تو آزاد راه ها سه لایه پانزده سانتی میرزن. .ما یک لایه ریخته بودیم بعضی قطعه ها دولا ریخته بودن.چون دوره رییس جمهور تمام میشد که یوقت نمونه بنام دیگری تمام بشه..آمد افتتاح کرد و شرکتها هم تحویل دادن .شرکت ها پیمانکار بودن.جمع کردن رفتن .و.علی موندوحوضش.
    از اون زمان هرساله .تعمیرات دارن.هیچ وقت هم درست نمیشه چون پاییه غلته

  • ناشناس 0 0

    بابا این همه زحمت نکشین مردم زنجان موندن چه جوری از خراب کاری های شما تشکر کنن

  • اصغر 0 0

    من از این آزاد راه خیلی رفت وآمد میکنم. وقتی پیمانکار خیانت میکنه وکارمند اداره راه رشوه میگیره این اتوبان همینه. یادمه 2ساله بود اتوبان آسفالتش از بین رفت. چرا آسفالت را به شرط تضمین حداقل 10ساله تحویل نمیگیرید. میدونید واقعا پیمانکار کم کاری میکنه واقعا میدونید مالک رشوه میگیره. 6ماه دیگه برید آسفالت نگاه کنید؟؟!!!!! ما که فقط نفرین میکنیم