| کد خبر: 256190 |

عملیات لکه گیری و روکش آسفالت آزادراه زنجان به قزوین در حال انجام است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با اشاره به این که عملیات لکه گیری و روکش آسفالت به روش میکرو سورفیسینگ در آزادراه زنجان- قزوین در حال انجام است اظهار داشت:این عملیات با 350 میلیارد تومان در 105 کیلومتر از محور مذکور انجام می شود.

تین نیوز

جعفر قزوینیان از اجرای پروژه اصلاح و عملیات روکش آسفالت حفاظتی در بخش‌هایی از پروژه آزادراه زنجان_ قزوین خبر داد و گفت: اجرای این پروژه از انتهای محور آزادراه زنجان _قزوین در محدوده حوزه استحفاظی استان زنجان با اعتبار ۳۵۰ میلیارد تومان از ۶ اردیبهشت ماه توسط دو اکیپ آسفالت آغاز شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهر سازی، قزوینیان بیان کرد: در این طرح اصلاح و روکش ۱۰۵ کیلومتر از محور به پیمانکار واگذار شده است که علاوه بر آن، عملیات لکه‌گیری اساسی، درزگیری، میکروسورفیسینگ( روکش حفاظتی) در فرایند اجرای پروژه انجام خواهد شد.

این مسئول با اشاره به شریانی بود این محور  و شرایط محیطی و فیزیکی خاص آزادراه، نیاز به مرمت و نگهداری مرتب در سال را ضروری دانست و عنوان کرد: روکش آسفالت این آزادراه مطالبه بسیاری از مردم استان و مسافران بود که مجوز برای برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار با پیگیری‌های فراوان در سال گذشته عملی شد.

قزوینیان با یادآوری اینکه برای اجرای پروژه روکش آسفالت باید شرایط آب و هوایی مناسب باشد، گفت: با توجه به طول آزادراه‌،  و نیاز فوری محور به لکه‌گیری و روکش، در طول مسیر از روش‌های مختلفی برای سرعت‌بخشی در کارها استفاده می‌کنیم تا امسال بتوانیم بخش عمده‌ای از کار را انجام دهیم.

وی گفت: سال گذشته بخشی از ترمیم در طول محورهای اصلی، فرعی و روستایی استان با ۱۶۰ هزار تن آسفالت انجام شد.

قزوینیان تصریح کرد: با توجه به وسعت خرابی‌ها، طول آزادراه زنجان _ قزوین و شرایط جوی حاکم در استان، تمام تلاش خود را برای پیشرفت پروژه به کار خواهیم بست و احتمال اینکه در طول اجرای پروژه تعداد اکیپ‌ها را دو برابر کنیم وجود دارد.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در ادامه گفت: اقداماتی نیز در راستای بهبود وضعیت آزادراه و بالا بردن ایمنی صورت گرفته که جانمایی بلوک مفصلی در کل مسیر آزادراه زنجان_قزوین، تنقیه آبروها، شستشوی تابلوهای علایم حاشیه جاده‌ها، مرمت گاردریل‌های تصادفی، خط‌کشی، گشت‌های مستمر راهداری از جمله این موارد است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • محمد ملکی.کارمند انتقال گاز منطقه ۸ 0 0

    با سلام اسفالت ازاد راه زنجان قزوین خیلی خیلی افتضاح است

  • ناشناس 0 0

    برا لکه گیری ی ازادراه و تنها شریان غرب به شرق کشور که زمین شخمی از اون بهتره اونم بعد دهها سال منت میزارین که وزیر راه یا فلان مسئول تشریف اوردن برا افتتاح