| کد خبر: 257301 |

استانداردهای آسفالت ریزی در اتوبان زنجان - قزوین رعایت می شود

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خرم دره گفت: بر اساس آزمایش هایی که روزانه انجام می شود، با اطمینان باید گفت همه استانداردها رعایت شده و هیچ مشکلی در قیر مصرفی وجود ندارد.

تین نیوز

مهدی دهقانی، با بیان اینکه ۲۰ کیلومتر از آزادراه زنجان - قزوین در حوزه شهرستان خرم دره قرار دارد، عنوان کرد: بیشترین خرابی این محور در حوزه صائین قلعه تا راه آهن را شامل می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، دهقانی با بیان اینکه در حال حاضر لکه گیری اساسی و روکش آسفالت ۳.۵ کیلومتر از محور انجام شده است، گفت: لاین شمالی آزادراه زنجان - قزوین نیاز به روکش اساسی دارد که به مرور این اقدام عملی می شود.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خرم دره با اشاره به اینکه تاکنون ۶ هزار تن آسفالت در این محور مصرف شده است، بیان کرد: تا زمانی که شرایط جوی اجازه دهد و بار ترافیکی آزادراه زنجان - قزوین سنگین نباشد، کار روکش آسفالت انجام می شود.

دهقانی در مورد کیفیت آسفالت مصرفی، ادامه داد: بر اساس آزمایش هایی که روزانه انجام می گیرد، با اطمینان باید گفت همه استانداردها رعایت شده و هیچ مشکلی در قیر مصرفی وجود ندارد.

وی مناطق خرم دره، هیدج و صائین قلعه را محور کولاک گیر دانست و افزود: بارش برف و اقلیم سرد این ناحیه موجب می شود در زمستان های سرد منطقه، برای کاهش لغزندگی جاده و حفظ ایمنی کاربران جاده ای، نمک پاشی بیش از ظرفیت انجام شود که همین امر می تواند به کیفیت آسفالت آسیب بزند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.