| کد خبر: 257099 |

محور ترانزیتی نورین به قروه چهار بانده می شود

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان زنجان گفت: با ۴ بانده شدن جاده ترانزیت حدفاصل نورین - قروه موافقت شد.

تین نیوز

جعفر قزوینیان در بازدید میدانی از آخرین وضعیت جاده ابهر - شمال و محور جاده ترانزیت حدفاصل نورین - قروه، اظهار کرد: با توجه به اینکه نگهداری این محور جزو وظایف راه وشهرسازی است، با پیگیری های صورت گرفته از سوی معاون سازمان، مجوز اولیه آن با ۳۰ میلیارد تومان اعتبار از محل رفع نقاط حادثه خیز کشور برای ۴ بانده شدن جاده ترانزیت حدفاصل نورین - قروه صادر شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، قزوینیان با بیان این مطلب که برای ادامه روند کار در این جاده مناقصه آن در دست اجراست، ادامه داد: ظرف ۴۵ روز آینده عملیاتی اجرایی پروژه آغاز می شود.

وی تصریح کرد: ۱۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات ایمن سازی جاده های فرعی برای تعریض و ایمن سازی و روکش بخشی از به سازی جاده ابهر - شمال در فاز اول اجرایی هزینه خواهد شد.

فرماندار ابهر نیز در جریان این بازدید از تعریض و ترمیم جاده ابهر - شمال و ۴ بانده کردن رفت و برگشت جاده ترانزیت خبر داده و یادآور شد: اجرای این پروژه ها برای حفظ جان و مال مردم بسیار حائز اهمیت است.

احمد ذوالقدر با اشاره به مطالبات مردمی در این حوزه، خواستار تسریع در اجرای پروژه ها شد و خاطرنشان کرد: با بهربرداری از این پروژه ها یادگار خوبی از سوی مسئولان برای مردم منطقه باقی خواهد ماند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.