| کد خبر: 222550 |

برخی مسیرهای ارتباطی زنجان مه آلود است

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: در حال حاضر در مسیرهای ارتباطی تهم - چورزق، زنجان - طارم، زنجان - پاپایی، آزاد راه زنجان - قزوین و اغلب گردنه‌های این استان مه غلیظ حاکم است.

تین نیوز

رییس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: در حال حاضر در مسیرهای ارتباطی تهم - چورزق، زنجان - طارم، زنجان - پاپایی، آزاد راه زنجان - قزوین و اغلب گردنه‌های این استان مه غلیظ حاکم است.

به گزارش تین نیوز، سرهنگ محمد علی عظیمی، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: دید افقی در این مسیرهای ارتباطی با کاهش مواجه است و از رانندگان وسایط نقلیه درخواست می شود ضمن استفاده از چراغ های مه شکن با سرعت مطمئنه حرکت و فاصله طولی را نیز رعایت کنند.  

وی، اظهار داشت: با توجه به مه آلود بودن مسیرهای ارتباطی زنجان همچنین بارش های پراکنده باران در برخی از مناطق استان و لغزندگی سطح جاده، لازم است رانندگان عبوری برای پیشگیری از وقوع سوانح احتمالی با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

عظیمی با بیان اینکه کوچکترین غفلت در رانندگی حوادث تلخ و ناگواری را رقم می زند، افزود: با توجه به سردسیر بودن استان و آغاز بارندگی ها، بهتر است رانندگان تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

رانندگانی که قصد تردد در مسیرهای ارتباطی این استان را دارند می توانند برای اطلاع از وضعیت جاده های زنجان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند.

به گزارش ایرنا، ۳۷ دستگاه نظارت تصویری و ۵۸ دستگاه تردد شمار در مسیرهای ارتباطی استان زنجان فعال بوده و آزاد راه‌های زنجان - تبریز و زنجان - قزوین مجهز به ۲۰ دستگاه دوربین ثبت تخلف برخوردار هستند.

استان زنجان پنج‌هزار و ۸۴۰ کیلومتر راه ارتباطی دارد که از این میزان، ۲۰۰ کیلومتر آزاد راه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.