| کد خبر: 216209 |

مرگ ۵ نفر در سوانح جاده‌ای زنجان

جانشین رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: سه فقره تصادف جاده‌ای طی ۷۲ ساعت گذشته در جاده‌های استان رخ داد که منجر به مرگ ۵ نفر شد.

تین نیوز

جانشین رئیس پلیس‌راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: سه فقره تصادف جاده‌ای طی ۷۲ ساعت گذشته در جاده‌های استان رخ داد که منجر به مرگ ۵ نفر شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سرهنگ محمدعلی عظیمی در رابطه با حادثه رخ داده در جاده دندی - انگوران، اظهار کرد: دو دستگاه موتورسیکلتف ساعت ۳۰ دقیقه بامداد امروز (۸ مردادماه) به دلیل انحراف به چپ با یکدیگر برخورد کردند که در این حادثه یک فرد در دم، جان خود را از دست داد و دو نفر دیگر نیز پس از انتقال به بیمارستان آیت‌الله موسوی زنجان، جان باختند.

وی در رابطه با حادثه رخ داده در آزادراه زنجان – تبریز، افزود: در روز دوشنبه (۶ مردادماه) نیز در کیلومتر ۷۳ آزاد راه زنجان – تبریز یک دستگاه کامیون با قسمت پشت یک دستگاه کشنده برخورد شدیدی کرد که راننده کامیون در دم جان خود را از دست داد.

این مسئول با اشاره به حادثه رخ داده در روز دوشنبه (۶ مردادماه) در جاده ترانزیت زنجان – خرم‌دره که به دلیل توجه نکردن به جلو و برخورد یک دستگاه پراید و در نهایت مرگ یک عابر پیاده شد، خاطرنشان کرد: در تیرماه امسال نیز قریب به ۱۰ نفر بر اثر تصادفات رانندگی در جاده‌های ارتباطی استان زنجان، جان خود را از دست دادند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.