| کد خبر: 202964 |

استفاده از زنجیر چرخ در جاده های زنجان ضروری است

مسئول مرکز مدیریت راههای استان زنجان، از وقوع کولاک شدید در جاده های استان زنجان خبر داد و گفت: با توجه به بارش شدید برف استفاده از زنجیر چرخ در جاده های زنجان ضروری است.

تین نیوز

مسئول مرکز مدیریت راههای استان زنجان، از وقوع کولاک شدید در جاده های استان زنجان خبر داد و گفت: با توجه به بارش شدید برف استفاده از زنجیر چرخ در جاده های زنجان ضروری است.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از خبرگزاری مهر، محمد محمدی به وضعیت تردد در جاده‌های استان زنجان اشاره کرد و گفت: با توجه به بارش برف، کولاک در محورهای زنجان به بیجار، زنجان به دندی و تخت سلیمان، زنجان به طارم، زنجان به تهم و چورز ق، زنجان به خدابنده، ابهر به خدابنده و قید ار به همدان و زنجان به ماهنشان حاکم است.

وی اظهار کرد: به علت بارش برف، کولاک و مه غلیظ در گردنه‌های کوهستانی استان محسوس است که در این میان رانندگان در حد ممکن در این محورها تردد نکنند.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های استان زنجان، گفت: با توجه به وقوع مه در جاده‌ها و به خصوص گردنه‌های کوهستانی استان زنجان، دید افقی برای رانندگان کم شده که در این میان رانندگان با دقت و حوصله رانندگی کنند.

محمدی ابراز کرد: با توجه به بارش برف رانندگان حتماً خودرو خود را به زنجیر چرخ مجهز کرده و از تجهیزات ایمنی و فنی استفاده کنند.

مسئول مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان زنجان از به‌کارگیری بیش از ۵۰۰ نیرو در ۳۰ راهدارخانه استان زنجان خبر داد و اظهار کرد: بیش از ۳۰۰ دستگاه خودروی سبک و سنگین راهداری در فصل سرما در جاده‌ها خدمات لازم را به مردم ارائه خواهند داد و نیروهای راهداری در گردنه‌های برف‌گیر و ارتفاعات حضور دارند.

محمدی افزود: کسانی که قصد سفر دارند برای اطلاع از وضعیت جاده‌های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir ارتباط برقرار و سفر خود ر ا مدیر یت و بر نامه ر یزی کنند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.