| کد خبر: 194197 |

شهردار زنجان:

توسعه شهر در حوزه های مختلف با کمک رسانه‌ها محقق می‌شود

تعامل با رسانه‌ها از اهداف و رویکردهای مهم شهرداری زنجان است و توسعه شهر در حوزه های مختلف با کمک رسانه‌ها محقق می‌شود.

تین نیوز

شهردار زنجان گفت: تعامل با رسانه‌ها از اهداف و رویکردهای مهم شهرداری زنجان است و توسعه شهر در حوزه های مختلف با کمک رسانه‌ها محقق می‌شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از مهر، مسیح‌اله معصومی در مراسم تجلیل از خبرنگاران حوزه شهری در محل پارک بانوان شهر زنجان،  با بیان این‌که شهرداری زنجان طی دو سال گذشته فعالیت‌های گسترده‌ای درزمینهٔ عمران شهری انجام داده است، افزود: پروژه‌های زیادی طی مدت دو سال گذشته در شهر زنجان افتتاح و به بهره‌برداری رسیده و این فرایند با تمام توان ادامه خواهد داشت.

وی توسعه شهری در حوزه‌های مختلف را از مهم‌ترین رویکردهای شهرداری زنجان عنوان کرد و  با بیان این‌که شهرداری زنجان با وجود محدودیت‌های مالی تاکنون فعالیت‌های گسترده‌ای در بخش‌های مختلف به‌خصوص حوزه عمران شهری داشته است، اظهار کرد: پروژه‌های عمران شهری در زنجان به‌صورت دقیق و با در نظر گرفتن کیفیت‌های فنی و مهندسی در مدت‌زمان مقرر  اجرا می‌شود.

معصومی در ادامه  با بیان این‌که خبرنگاران بازوان توانمند مجموعه شهری هستند، افزود: تعامل با رسانه‌ها از اهداف و رویکردهای مهم شهرداری زنجان است و توسعه شهر در حوزه‌های مختلف با کمک رسانه‌ها محقق می‌شود.

شهردار زنجان با تاکید بر این‌که شهرداری زنجان همواره از توجه و دقت رسانه‌ها به مسائل شهری استقبال کرده و این رویکرد تداوم خواهد داشت، گفت: اطلاع‌رسانی این اقدامات به مردم بدون حضور و فعالیت خبرنگاران ممکن نبود و  رسانه‌ها در زنجان فعالیت خوبی در انعکاس عملکرد شهرداری داشتند.

معصومی نگاه شهرداری زنجان را به حوزه اطلاع‌رسانی تأکید بر تعامل دوسویه و سازنده عنوان کرد و افزود: خبرنگاران همراه مجموعه شهرداری بوده و در انعکاس عملکرد آنها نقش بسزایی داشتند.

در این مراسم از خبرنگاران حوزه شهری در رسانه‌های مختلف نوشتاری، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری به مناسبت روز خبرنگار تجلیل شد.

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.